ΧΡΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΑΓΓΛΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΣΤΑ ΣΔΕ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
THE USE OF LEARNING TECHNIQUES IN TEACHING ENGLISH TO SECOND CHANCE SCHOOLS AT THE REGION OF THESSALY
ΚΩΤΟΥΛΑ, ΣΤΥΛΙΑΝΗ
ΤΖΙΝΤΖΙΔΗΣ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
ΠΑΝΤΑ, ΔΗΜΗΤΡΑ
ΠΑΝΤΑ, ΔΗΜΗΤΡΑ
The present study “The Use of Learning Techniques in teaching English to Second
Chance Schools at the region of Thessaly" concerns my postgraduate survey in the
department of Adult Education of the Hellenic Open University. In particular, this
study relates to the significance, effectiveness and difficulties of the application of
these Techniques to Second Chance Schools at the Region of Thessaly and to their
useful and interesting results. Many surveys have focused on the evaluation and the
function of Second Chance Schools based on the opinions of the trainers working
there. That is why the present study is focused specifically on the opinions of these
trainers at the region of Thessaly through their experience.
Η παρούσα μελέτη με θέμα τη «Χρήση των εκπαιδευτικών τεχνικών στη διδασκαλία
του Αγγλικού Γραμματισμού στα Σ.Δ.Ε. Θεσσαλίας» είναι προϊόν μιας έρευνας της
συγγραφέως στο πλαίσιο εκπόνησης της μεταπτυχιακής διατριβής στο τμήμα
Εκπαίδευσης Ενηλίκων του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου. Συγκεκριμένα η
παρούσα Διατριβή καλείται να διερευνήσει τις ενεργητικές εκπαιδευτικές τεχνικές
που χρησιμοποιούν οι εκπαιδευτές/τριες των Σ.Δ.Ε. και πιο συγκεκριμένα οι
εκπαιδευτές/τριες των Σ.Δ.Ε. Θεσσαλίας κατά τη διδασκαλία του αγγλικού
γραμματισμού. Επιπρόσθετα, γίνεται προσπάθεια εντοπισμού και ανάλυσης των
δυσκολιών που αντιμετωπίζουν στην προσπάθεια εφαρμογής αυτών των τεχνικών και
κατ’ επέκταση των ενεργειών που θα πρέπει να γίνουν για να συμβάλλουν στην
αποτελεσματική χρήση τους. Αρκετές έρευνες έχουν στραφεί στην αποτίμηση και
αξιολόγηση γενικά της λειτουργίας των Σ.Δ.Ε. μέσω των απόψεων των
εκπαιδευτών/τριών που δουλεύουν σε αυτά. Γι’ αυτό τον λόγο η παρούσα έρευνα
επικεντρώνεται στους/ στις εκπαιδευτές/τριες και στις απόψεις τους για τη λειτουργία
των Σ.Δ.Ε. Θεσσαλίας έτσι όπως προκύπτει μέσα από την εμπειρία τους για την
διεξαγωγή μιας σειράς από εξαιρετικά χρήσιμα και ενδιαφέροντα συμπεράσματα.