LA CREATION DES REL CONFORMES A L'APPROCHE ACTIONNELLE : UN NOUVEAU DEFI POUR L'ENSEIGNANT DE FLE EN CONTEXTE HELLENIQUE.

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository of the Hellenic Open University
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Thesis (EN)

2017 (EN)
H ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΝΟΙΚΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΕΝΗ ΣΤΗ ΔΡΑΣΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ : ΜΙΑ ΝΕΑ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
LA CREATION DES REL CONFORMES A L'APPROCHE ACTIONNELLE : UN NOUVEAU DEFI POUR L'ENSEIGNANT DE FLE EN CONTEXTE HELLENIQUE.

Βλασσοπούλου, Ευαγγελία

Κάκαρη, Διαμάντω
Ζούρου, Αικατερίνη

Περιέχει : πίνακες, εικόνες
Οι εκπαιδευτικοί Γαλλικών στο Γυμνάσιο έχοντας να αντιμετωπίσουν την έλλειψη του εγχειριδίου Action.fr-gr 2 πρέπει να αναζητήσουν διδακτικό υλικό για να διασφαλίσουν το πέρασμα από το εγχειρίδιο Action.fr-gr 1 στο εγχειρίδιο Action.fr-gr 3. Προκειμένου να τους διευκολύνουμε στην αναζήτηση του υλικού αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μια διδακτική ενότητα και να την ανεβάσουμε στην πλατφόρμα Moodle και στο Φωτόδεντρο, σύμφωνα με το πνεύμα των Ανοικτών Εκπαιδευτικών Πόρων. Αυτός είναι ο σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας. Για να γίνει αυτό, διεξήγαμε, καταρχήν, μια ποιοτική ανάλυση του περιεχομένου των δύο εγχειριδίων, καθώς και του « Ενιαίου Προγράμματος Σπουδών για τις ξένες γλώσσες στη Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση » και του « Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου Αναφοράς για τις γλώσσες » προκειμένου να εντοπίσουμε τις προβλεπόμενες ικανότητες και στόχους που οι μαθητές θα έπρεπε να αποκτήσουν. Βάσει των αποτελεσμάτων αυτής της ανάλυσης, σχεδιάσαμε μια διδακτική ενότητα σύμφωνα με τις αρχές της προσανατολισμένης στη δράση προσέγγισης. Αυτή η διδακτική ενότητα θα είναι διαθέσιμη, χωρίς κωδικό πρόσβασης, στην πλατφόρμα Moodle όπου θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί στα πλαίσια μιας υβριδικής διδασκαλίας καθώς και στο Φωτὀδεντρο e-yliko χρηστών. Κάθε καθηγητής γαλλικής γλώσσας μπορεί ελεύθερα να τη συμβουλεύεται, να την επαναχρησιμοποιήσει, να κάνει λήψη του περιεχομένου της.
Les enseignants de FLE au collège grec, ayant à affronter le manque du manuel Action.fr-gr 2, doivent rechercher du matériel didactique afin d’assurer le passage du manuel Action.fr-gr 1 au manuel Action.fr-gr 3. Afin de les faciliter à la recherche du matériel, nous avons décidé de créer une unité didactique et la déposer sur la plate-forme Moodle et sur Photodentro, dans l’esprit des Ressources Éducatives Libres. Tel est l’objectif de ce mémoire. Pour ce faire, nous avons d’abord réalisé une analyse qualitative de contenu des deux manuels ainsi que du Programme Commun d’études pour les langues étrangères au primaire et au collège et du CECRL pour repérer les compétences prévues et les objectifs que les élèves du collège devraient acquérir. S’appuyant sur les résultats de cette analyse, nous avons conçu une unité didactique selon les principes de l’approche actionnelle. Cette unité sera disponible, sans mot de passe, sur la plate-forme Moodle où elle pourrait être exploitée dans le cadre d’un enseignement hybride et sur Photodentro e-yliko. Tout enseignant pourra librement la consulter, la réutiliser, la télécharger.

Διπλωματική Εργασία / Thesis

Φωτόδεντρο
unité didactique
Διδακτική ενότητα
dispositif hybride
Moodle
Προσέγγιση προσανατολισμένη στη δράση
Ανοικτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι
approche actionnelle
REL (Ressources Éducatives Libres)
Photodentro
υβριδικός μηχανισμός

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

French

2017-10-13T05:55:01Z
2017-09-30


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

13
149
7



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)