The role of social media as an information source during the procedure of searching and buying tourism products and services

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository of the Hellenic Open University
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Thesis (EN)

2017 (EN)
Ο ρόλος της πληροφόρησης μέσω των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στην επιλογή τουριστικού προϊόντος
The role of social media as an information source during the procedure of searching and buying tourism products and services

Βαρελά, Ασημίνα

Ζαρκάδα, Άννα

Η παρούσα μελέτη ερευνά το ρόλο της πληροφόρησης μέσω των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στην επιλογή τουριστικού προϊόντος. Συγκεκριμένα αναλύθηκε η σπουδαιότητα που κατέχουν οι εφαρμογές social media στην κοινοποίηση (sharing) τoυριστικών εμπειριών και πληροφοριών κάθε μορφής και ως πηγή παροχής τουριστικών πληροφοριών στους υποψηφίους καταναλωτές – χρήστες, η αξιοπιστία των τουριστικών πληροφοριών που αναρτώνται στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης είτε από τις τουριστικές επιχειρήσεις, είτε από τους άλλους χρήστες, ο βαθμός εμπιστοσύνης των χρηστών στις πληροφορίες που κοινοποιούνται μέσω των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης κατά τη διαδικασία έρευνας και επιλογής τουριστικών προϊόντων καθώς και σε τι βαθμό δημιουργείται σύνδεση (engagement) των υποψηφίων καταναλωτών – χρηστών με τις σελίδες των τουριστικών οργανισμών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κατά τη διαδικασία έρευνας και επιλογής τουριστικών προϊόντων. Η ανάλυση των παραπάνω πραγματοποιήθηκε μέσω μελέτης της σχετικής βιβλιογραφίας, ενώ η ανάλυση του βαθμού σημαντικότητας του ρόλου που τελικά έχουν ως μέσο κοινοποίησης τουριστικών εμπειριών και ως πηγή τουριστικών πληροφοριών πραγματοποιήθηκε μέσω έρευνας με τη χρήση ερωτηματολογίου. Η ανάλυση των απαντήσεων του ερωτηματολογίου έδειξε ότι οι συμμετέχοντες θεωρούν πως τα social media αποτελούν πολύ σημαντικά μέσα κοινοποίησης τουριστικών εμπειριών και αναζήτησης τουριστικών πληροφοριών κατά την διαδικασία έρευνας και επιλογής τουριστικών προϊόντων.
This study examines the role of Social Media as an information source while searching and buying tourism products and services. It analyses the importancy of social media applications in sharing travel experiences - information and as a tourism information source for users - consumers, the trustworthiness of the tourism information that is posted at social media either from tourism brands and users, the level that users trust this information when they are searching and are willing to buy tourism products and services and finally, the level of users - consumers engagement with tourism brands pages during the procedure of searching and buying tourism products and services. Our research analysed prior literature on social media marketing and on consumer behavior. Also a web survey using a questionnaire was conducted to understand the role of social media as an information source while searching and buying tourism products and services. The results confirm that users-consumers believe that social media is a trustworthy mean for sharing travel experiences – information and as a tourism information source.
Περιέχει: πίνακες

Διπλωματική Εργασία / Thesis

Social media marketing
Engagement Behaviors
Sharing in social media
Perceived Enjoyment
Μάρκετινγκ μέσω Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης
Involvement
Social Ιnfluence Τheory
Trust
Κοινοποίηση στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Συμπεριφορά Καταναλωτή
Αντιλαμβανόμενη ευχαρίστηση
Εμπιστοσύνη
Συμμετοχή
Tourism Marketing
Θεωρία Kοινωνικής Eπιρροής
Consumer's Behavior
Τουριστικό Μάρκετινγκ
Συμπεριφορές σύνδεσης

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

Greek
English

2017-10-16T10:39:22Z
2017-10-01


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

0
1
103



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)