Social Media as a Communication Toοl for Culture: The Smithsonian Institution National Natural History Museum

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository of the Hellenic Open University
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Thesis (EN)

2017 (EN)
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο επικοινωνίας στον πολιτισμό: Το Εθνικό Μουσείο Φυσικής Ιστορίας του Ινστιτούτου Smithsonian
Social Media as a Communication Toοl for Culture: The Smithsonian Institution National Natural History Museum

Αναστασίου, Ναταλία

Κάβουρα, Ανδρονίκη

Περιέχει κείμενο, 6 πίνακες, 23 εικόνες, 2 παραρτήματα
In this paper, we will examine issues of communication in cultural organizations, focusing on the social media use. First, we will consider general issues of communication and communication strategy and then we will discuss social media in a more specific way. We will also focus on the example of the Smithsonian Institution National Museum of Natural History in the U.S.A. We will examine the web and media strategy of the Smithsonian Institution, the organization that oversees the natural history museum. We will see, in action, the way the capabilities of social media are used. We will look into how this is controlled and how we can make use of modern technology. Finally, we are going to present the social media web pages of the museum and look into how this has changed the relationship of the organization with its public. In the first part of this paper, we will examine and define museums, cultural organizations and cultural products and we will also look at the subject of communication in cultural organization. We will then talk about issues of strategy planning and implementation. In the second part, we are going to explore social media. We will see some of them, their function and capabilities and we will give a brief history of each one. We will then analyse the use of social media in cultural organizations and especially in museums. We will see their capabilities, we will examine good practices, possible problems and we will also talk about digital tool for metrics and analysis. The third part of the paper is focusing on the case study. We are going to make a presentation of the organization and its communication strategy, emphasizing its web and digital technology strategy. We will then analyze the museum’s digital presence in social media and draw conclusions.
Στην παρούσα εργασία θα εξετάσουμε ζητήματα επικοινωνίας στους πολιτιστικούς οργανισμούς, επικεντρώνοντας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Θα ασχοληθούμε αρχικά με γενικότερα θέματα επικοινωνίας και στρατηγικής επικοινωνίας και στη συνέχεια θα αναφερθούμε ειδικότερα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Θα επικεντρωθούμε στη συνέχεια στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας του Ινστιτούτου Smithsonian στις ΗΠΑ. Θα εξετάσουμε τη στρατηγική ψηφιακών μέσων του Ιδρύματος Smithsonian, το οποίο εποπτεύει τις λειτουργίες του μουσείου φυσικής ιστορίας. Θα δούμε τον τρόπο χρήσης, στην πράξη, των δυνατοτήτων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Θα δούμε πώς αυτό ελέγχεται και πώς μπορούν να αξιοποιηθούν οι δυνατότητες της σημερινής τεχνολογίας. Τέλος, θα παρουσιάσουμε τις σελίδες του μουσείου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και θα δούμε τη σχέση που διαμορφώνει με το κοινό του μέσα από αυτά. Κατά το πρώτο μέρος της εργασίας θα εξετάσουμε την έννοια του μουσείου, του πολιτιστικού οργανισμού και του πολιτιστικού αγαθού καθώς και τη διαδικασία της επικοινωνίας στο χώρο των πολιτιστικών οργανισμών και θα αναφερθούμε σε θέματα σχεδιασμού και υλοποίησης στρατηγικής. Στο δεύτερο μέρος θα εξετάσουμε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Θα δούμε ποια είναι αυτά, τη λειτουργία και τις δυνατότητες τους και θα αναφερθούμε συνοπτικά στην ιστορία τους. Στη συνέχεια θα αναλύσουμε τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στους πολιτιστικούς οργανισμούς και ιδιαίτερα στα μουσεία. Θα δούμε τις δυνατότητές τους, θα εξετάσουμε καλές πρακτικές και πιθανά προβλήματα και θα αναφερθούμε σε ψηφιακά εργαλεία ελέγχου ανταπόκρισης του κοινού. Το τρίτο μέρος της εργασίας εστιάζει στη μελέτη περίπτωσης. Θα γίνει παρουσίαση του οργανισμού και της στρατηγικής επικοινωνίας του με έμφαση στη στρατηγική του για το διαδίκτυο και την ψηφιακή τεχνολογία. Στη συνέχεια θα γίνει αναλυτική παρουσίαση της ψηφιακής παρουσίας του μουσείου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και θα εξαχθούν συμπεράσματα.

Διπλωματική Εργασία / Thesis

Μουσείο Φυσικής Ιστορίας
Στρατηγική επικοινωνίας
Twitter
Ανάλυση ιστότοπου
Smithsonian
Κοινωνική δικτύωση
Facebook

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

Greek

2017-10-01
2017-10-17T05:32:43Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

112
2
17



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)