Aufgabenorientierte Förderung der mündlichen Fertigkeiten unter Einsatz von Podcasts im DaF-Unterricht.

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository of the Hellenic Open University
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Thesis (EN)

2018 (EN)
Προαγωγή των προφορικών δεξιοτήτων στη βάση ελεύθερων δραστηριοτήτων μέσω της αξιοποίησης αρχείων βίντεο στο μάθημα της Γερμανικής ως ξένης γλώσσας
Aufgabenorientierte Förderung der mündlichen Fertigkeiten unter Einsatz von Podcasts im DaF-Unterricht.

Kourniati, Evangelia

Chrissou, Marios
Theisen, Joachim

Diese Masterarbeit befasst sich mit der Lehre der deutschen Sprache als Fremdsprache in einem aufgabenorientierten Unterricht unter dem Einsatz von Podcasts. Der erste Teil der Masterarbeit wird der theoretische Forschungsrahmen präsentiert. Die Grundlagen der Aufgabenorientierung und der Nützlichkeit des Einsatzes der neuen Technologien, besonders der Podcasts, im Fremdsprachunterricht werden beschrieben. Im zweiten Teil der Masterarbeit wird eine aufgabenorientierte Unterrichtseinheit in einem privaten Sprachinstitut mit Lernenden auf B1-Niveau nach GeR präsentiert. Der zweite Teil zielt darauf, dass die Vorteile eines aufgabenorientierten Unterrichts und die Förderung der mündlichen Fertigkeiten der Lernenden vorgestellt werden. Durch die Übung aller Fertigkeiten können die Lernenden authentische kommunikative Sprachsituationen bewältigen.
Αυτή η εργασία πραγματεύεται τη διδασκαλία της Γερμανικής ως ξένης γλώσσας βάση ελεύθερων δραστηριοτήτων και μέσω της αξιοποίησης αρχείων βίντεο στο μάθημα ξένης γλώσσας. Το πρώτο μέρος της εργασίας παρουσιάζει το θεωρητικό ερευνητικό πλαίσιο, καθώς περιγράφονται το τι είναι οι ελεύθερες δραστηριότητες στο μάθημα της ξένης γλώσσας και τα οφέλη των αρχείων βίντεο και γενικότερα των νέων τεχνολογιών στο μάθημα ξένης γλώσσας. Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζεται μια σειρά μαθημάτων με βάση τις ελεύθερες δραστηριότητες σε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο σε μαθητές γυμνασίου με γλωσσικό επίπεδο Β1 σύμφωνα με το ευρωπαϊκό κοινό πλαίσιο γλωσσών. Το δεύτερο μέρος στοχεύει στο να παρουσιάσει τα θετικά ενός τέτοιου μαθήματος και η προώθηση των προφορικών δεξιοτήτων των μαθητευόμενων. Μέσα από την εξάσκηση όλων των γλωσσικών ικανοτήτων τους μπορούν αυτοί να αντιμετωπίσουν αυθεντικές επικοινωνιακές καταστάσεις.
pictures

Διπλωματική Εργασία / Dissertation

mündliche Fertigkeiten
Podcasts
Aufgabenorientierung

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

German

2018-05-16T05:44:34Z
2018-05-12


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

0
1
156



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)