Job Satisfaction & Organizational Commitment to Credit Institutions. Comparative case study in a network of branches & central services in Greek banks. Trends & Prospects.

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository of the Hellenic Open University
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Thesis (EN)

2018 (EN)
Εργασιακή Ικανοποίηση και Οργανωσιακή Δέσμευση στα Πιστωτικά Ιδρύματα: Συγκριτική μελέτη περίπτωσης σε δίκτυο Καταστημάτων και Κεντρικών Υπηρεσιών σε Ελληνικές Τράπεζες. Τάσεις & Προοπτικές.
Job Satisfaction & Organizational Commitment to Credit Institutions. Comparative case study in a network of branches & central services in Greek banks. Trends & Prospects.

Μυλωνάκη, Βασιλική

Χυζ, Αλίνα
Λεμονάκης, Χρήστος

Η παρούσα έρευνα στοχεύει να μελετήσει την εργασιακή ικανοποίηση και την οργανωσιακή δέσμευση των τραπεζικών υπαλλήλων. Συγκεκριμένα, μελετά διακριτά το βαθμό της εργασιακής ικανοποίησης και την οργανωσιακής δέσμευσης των υπαλλήλων των καταστημάτων και των κεντρικών υπηρεσιών ελληνικών τραπεζών. Αρχικά εξετάζεται πως επηρεάζονται οι δύο προαναφερόμενες έννοιες από τα δημογραφικά στοιχεία των υπαλλήλων κάθε κατηγορίας (δηλαδή, από το φύλο, την ηλικία, την οικογενειακή κατάσταση, το μορφωτικό επίπεδο, την προϋπηρεσία και τη θέση στην ιεραρχία). Στη συνέχεια μελετάται η συσχέτιση ορισμένων παραγόντων (γενικές συνθήκες εργασίας, αντικείμενο εργασίας, αμοιβή, συναδελφικό περιβάλλον, αξιοποίηση ικανοτήτων, οργανισμός, ηγεσία, προϊστάμενη αρχή) με την εργασιακή ικανοποίηση και την οργανωσιακή δέσμευση των υπαλλήλων των καταστημάτων και των υπαλλήλων των κεντρικών υπηρεσιών. Για τη διεξαγωγή της έρευνας επιλέχθηκε η πρωτογενής ποσοτική έρευνα με τη χρήση ερωτηματολογίου σε δείγμα 147 υπαλλήλων από τους οποίους 85 απασχολούνται σε καταστήματα και 62 σε κεντρικές υπηρεσίες ελληνικών τραπεζών. Τα αποτελέσματα έδειξαν μέτρια εργασιακή ικανοποίηση και οργανωσιακή δέσμευση τόσο στα καταστήματα όσο και στις κεντρικές υπηρεσίες των ελληνικών τραπεζών. Παρά την ισότητα των τιμών της εργασιακής ικανοποίησης και της οργανωσιακής δέσμευσης στις δύο συγκεκριμένες κατηγορίες υπαλλήλων παρατηρήθηκαν διαφορετικές τιμές στις συσχετίσεις των παραγόντων που εξετάστηκαν σε σχέση με τις έννοιες αυτές.
Πίνακες, Διαγράμματα, Εικόνες.
This research aims to study the job satisfaction and organizational commitment of bank employees. Specifically, it is studying distinctly the degree of work satisfaction and organizational commitment of employees of the branches and central services of Greek banks. Initially it is considered how the two above-mentioned concepts are affected by the demographics of the employees of each category (gender, age, marital status, educational level, past service and hierarchy). Then we study the correlation of some factors (general working conditions, nature of work, salary, fellowship, capacity building, organization, leadership, supervision) with job satisfaction and organizational commitment of branch employees and employees of the central services. In order to carry out this survey, the primary quantitative method was selected using a questionnaire on a sample of 147 employees, of which 85 are employed in branches and 62 in central services of Greek banks. The results showed modest job satisfaction and organizational commitment both in the branches and central services of Greek banks. Despite the equality of job satisfaction and organizational commitment rates in the two specific categories of employees, different values were observed in the correlations of the factors examined with respect to these concepts.

Διπλωματική Εργασία / Thesis

Οργανωσιακή δέσμευση
Εργασιακή ικανοποίηση

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

Greek

2018-05-21T11:44:19Z
2018-05-12


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

14
3
128



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)