Μουσική, πολιτική και νοσταλγία: Η Fashwave ως μιντιακή τακτική της ακροδεξιάς

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Μουσική, πολιτική και νοσταλγία: Η Fashwave ως μιντιακή τακτική της ακροδεξιάς (EL)

Κυριακόπουλος, Λέανδρος
Πέτρου, Μιχάλης
Αφουξενίδης, Αλέξανδρος
Καβουλάκος, Κάρολος

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Peer-reviewed Article (EN)

2022-06-20


Το κείμενο πραγματεύεται τη σχέση μουσικής, πολιτικής και νοσταλγίας με σημείο αναφοράς τη Fashwave. Η Fashwave αποτελεί ένα μουσικό μικροείδος, αλλά και μια ευρύτερη αισθητική τάση (ένα κύμα) που αναδύθηκε από του κόλπους της λεγόμενης «εναλλακτικής δεξιάς» (alt-right), μέσα από πρακτικές οικειοποίησης προγενέστερων μουσικών μικροειδών. Μέσω της Fashwave και συγκεκριμένων ρετροφουτουριστικών και αρχαιοφουτουριστικών αναπαραστάσεων, η alt-right επιδιώκει τη συγκρότηση και κυκλοφορία του συναισθήματος της νοσταλγίας, αποσκοπώντας στη δημιουργία συναισθηματικών κοινοτήτων στο πλαίσιο της ψηφιακής δικτύωσης, καθώς επίσης και στην προπαγάνδιση των θέσεών της αναφορικά με την τέχνη, το έθνος, το φύλο και τη λευκή ανωτερότητα. Έτσι, η Fashwave συνιστά μία μιντιακή τακτική της νέας ακροδεξιάς στην προσπάθεια προσέλκυσηςνέων μελών. (EL)


Ακροδεξιά (EL)
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (EL)
Fashwave (EL)
Μουσική (EL)
Πο΄λιτική (EL)

Ελληνική γλώσσα

Εταιρεία Μελέτης των Επιστημών του Ανθρώπου (EL)


2732-9178
Αυτόματον: Περιοδικό Ψηφιακών Μέσων και Πολιτισμού; Τόμ. 1 Αρ. 2 (2021): Χώροι από Ήχο - Χρόνοι της Τεχνικής; 137-160 (EL)
Αutomaton: Journal of Digital Media and Culture; Vol. 1 No. 2 (2021): Χώροι από Ήχο - Χρόνοι της Τεχνικής; 137-160 (EN)

https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.el
Copyright (c) 2022 Πέτρος Πετρίδης, Αλέξανδρος Αφουξενίδης, Μιχάλης Πέτρου, Κάρολος Καβουλάκος (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.