The drawing activity in kindergarten: from understanding children's ideas and experience to pedagogical planning

 
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2019 (EN)

Η σχεδιαστική δραστηριότητα στο νηπιαγωγείο: από την κατανόηση των ιδεών και εμπειριών των παιδιών στον σχεδιασμό και την οργάνωση του εκπαιδευτικού έργου (EL)
The drawing activity in kindergarten: from understanding children's ideas and experience to pedagogical planning (EN)

Μπρέντας, Φίλιππος
Κωνσταντινίδου, Ζωή
Μητρούσκα, Καλλιόπη

Στην παρούσα εργασία, παρουσιάζονται κρίσιμες φάσεις και περιστατικά από τη χρήση της σχεδιαστικής δραστηριότητας, ως εργαλείο διερεύνησης και κατανόησης των ιδεών και εμπειριών των παιδιών κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2018-2019. Οι δράσεις που παρουσιάζονται και συζητιούνται  αναπτύχθηκαν στο πλαίσιο ενός προγράμματος επαγγελματικής ανάπτυξης για την αξιοποίηση της σχεδιαστικής δραστηριότητας στην εκπαιδευτική διαδικασία. Δίνονται συγκεκριμένα παραδείγματα για τον τρόπο με τον οποίο οι εκπαιδευτικοί αξιοποίησαν τα σχέδια των παιδιών για την οργάνωση, το σχεδιασμό και την εξέλιξη των εκπαιδευτικών προγραμμάτων της τάξης, αλλά και για την προαγωγή της αλληλεπίδρασης και επικοινωνίας μεταξύ των παιδιών.  (EL)
In the present study, we present critical phases and incidents from the use of the drawing activity, as a tool for eliciting and understanding children’s ideas and experiences during the school year 2018-2019. The following presented activities were developed as part of a professional development program focusing on the use of drawing in educational process. Through representative examples, the way teachers used children’s drawings to organize, design and develop classroom curricula, and to promote interaction and communication between children is described. (EN)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

αλληλεπίδραση (EL)
προσχολική ηλικία (EL)
σχεδιασμός εκπαιδευτικού έργου (EL)
σχεδιαστική δραστηριότητα (EL)
early childhood (EN)
curriculum planning (EN)
interaction (EN)
Drawing activity (EN)


Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης

Greek

2019-12-17


ΤΕΠΑΕ, ΑΠΘ - School of Early Childhood Education Faculty of Education, AUTH (EL)

2459-3737
Διάλογοι! Θεωρία και πράξη στις επιστήμες αγωγής και εκπαίδευσης; Τόμ. 5 (2019); 180-195 (EL)
Dialogoi! Theory and Praxis in Education; Vol. 5 (2019); 180-195 (EN)

Copyright (c) 2019 Zoe Konstantinidou, Filippos Mprendas, & Kalliopi Mitrouska (EN)



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)