Comparative satisfaction analysis of low cost airlines passengers

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository Technical University of Crete
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2020 (EN)

Συγκριτική ανάλυση ικανοποίησης επιβατών αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους (EL)
Comparative satisfaction analysis of low cost airlines passengers (EN)

Δανδουλακης Κωνσταντινος (EL)
Dandoulakis Konstantinos (EN)

Τσαφαρακης Στελιος (EL)
Πολυτεχνείο Κρήτης (EL)
Γρηγορουδης Ευαγγελος (EL)
Κρασαδακη-Μητσοτακη Ευαγγελια (EL)
Krasadaki-Mitsotaki Evangelia (EN)
Technical University of Crete (EN)
Tsafarakis Stelios (EN)
Grigoroudis Evaggelos (EN)

Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η εύρεση ικανών και αναγκαίων συνθηκών για την ικανοποίηση των επιβατών στις αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους μέσω της μεθόδου ποιοτικής συγκριτικής ανάλυσης με την χρήση ασαφών συνόλων (fs/QCA). Η εργασία επίσης αποσκοπεί στην συγκριτική ανάλυση ικανοποίησης των ανωτέρω επιβατών μέσω της μεθόδου MUSA+. Η μέθοδος fs/QCA βασίζεται στην θεωρία των ασαφών συνόλων και της άλγεβρας Boole για να εντοπίσει αν ορισμένοι παράγοντες, ή συνδυασμοί αυτών, είναι παρόντες ή απόντες όταν ένα εξεταζόμενο φαινόμενο συμβαίνει ή όχι. Με άλλα λόγια, εντοπίζει τις αιτιώδεις συνθήκες ή συνδυασμούς αυτών που είναι ικανές να οδηγήσουν σε υψηλό ή χαμηλό αποτέλεσμα και τυχόν αναγκαίες συνθήκες για την παρουσία του αποτελέσματος. Πιο συγκριμένα, στην παρούσα εργασία, η μέθοδος εφαρμόζεται για τον έλεγχο της σχέσης τεσσάρων διαστάσεων ικανοποίησης και της ολικής ικανοποίησης. Τα δεδομένα που χρησιμοποιούνται προέρχονται από προγενέστερη έρευνα και αφορούν τους επιβάτες τεσσάρων διαφορετικών αεροπορικών εταιριών χαμηλού κόστους (AirAsia, Ryanair, EasyJet, Southwest Airlines). Η μέθοδος εφαρμόζεται ξεχωριστά για κάθε μια από τις παραπάνω αεροπορικές εταιρίες. Τέλος, στα παραπάνω δεδομένα εφαρμόζεται η πολυκριτήρια μέθοδος MUSA+. Πρόκειται για μια επέκταση της μεθόδου MUSA και αποσκοπεί στην συγκριτική ανάλυση ικανοποίησης ενός συνόλου πελατών στους οποίους απευθύνονται εταιρίες ή προϊόντα του ίδιου κλάδου. Μέσω της παραπάνω μεθόδου καθίσταται δυνατή η εξαγωγή σημαντικών συμπερασμάτων που αφορούν την ικανοποίηση των πελατών μιας εταιρείας ή ενός προϊόντος σε σχέση με τον ανταγωνισμό. (EL)

bachelorThesis

Συγκριτική ανάλυση ικανοποίησης (EL)
Comparative satisfaction analysis (EN)


Greek

2020


Πολυτεχνείο Κρήτης::Σχολή Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης (EL)
Technical University of Crete::School of Production Engineering and Management (EN)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)