Μελέτη για τις αναγκαίες βελτιώσεις του συστήματος μεταφοράς μαθητών, προς το σκοπό της αποτελεσματικής υλοποίησης του σχεδιαζόμενου Σχολείου του 21ου αιώνα: Π1. Καταγραφή και κριτική ανάλυση του σχετικού υφιστάμενου θεσμικού πλαισίου: Αριθμός Έκδοσης: ΕΚΕΤΑ – ΙΜΕΤ – ΕΜ – Β – 2010 – 4

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Μελέτη για τις αναγκαίες βελτιώσεις του συστήματος μεταφοράς μαθητών, προς το σκοπό της αποτελεσματικής υλοποίησης του σχεδιαζόμενου Σχολείου του 21ου αιώνα: Π1. Καταγραφή και κριτική ανάλυση του σχετικού υφιστάμενου θεσμικού πλαισίου: Αριθμός Έκδοσης: ΕΚΕΤΑ – ΙΜΕΤ – ΕΜ – Β – 2010 – 4

Αναγνωστοπούλου, Δέσποινα
Μορφουλάκη, Μαρία

Text

2010-10


Βασικό στόχο της παρούσας μελέτης αποτελεί η διαμόρφωση ενός λειτουργικού, ευέλικτου για την κάλυψη των επιμέρους αναγκών των περιφερειών, αποτελεσματικού και οικονομικά αποδοτικού (σχέση κόστους/ωφελειών) συστήματος για τη διαχείριση και υλοποίηση της μεταφοράς μαθητών, το οποίο θα μπορεί να έχει άμεση εφαρμογή και να βελτιώσει τις υφιστάμενες συνθήκες. Η μελέτη αυτή έχει ανατεθεί από το Υπουργείο Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης στο Ινστιτούτο Μεταφορών του Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης. Το παρόν παραδοτέο αφορά στην πρώτη από τις πέντε επιμέρους Ενότητες Εργασίας του έργου και συγκεκριμένα στην καταγραφή και κριτική ανάλυση του σχετικού υφιστάμενου θεσμικού πλαισίου.


Γερμανία
Ηνωμένες Πολιτείες
Ινδία
όχημα δημοσίας χρήσεως
νόμος
Γαλλία
δημόσιες μεταφορές
χρήστης των μεταφορικών μέσων
Αυστραλία
δημόσιες συγκοινωνίες
ασφάλεια των μεταφορών
Καναδάς
μεταφορά μαθητών
Σουηδία
δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Ηνωμένο Βασίλειο
πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Ελβετία
μαθητής
αστικές συγκοινωνίες
Φινλανδία
μεταφορικά
νομοθεσία

Ελληνική γλώσσα




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.