Πρόγραμμα Σπουδών: Αρχές Φυσικών Επιστημών (Τάξη: Γ΄): Γενικό Λύκειο

 
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Document (EN)


Πρόγραμμα Σπουδών: Αρχές Φυσικών Επιστημών (Τάξη: Γ΄): Γενικό Λύκειο

570: Καλκάνης, Γεώργιος (Αξιολόγηση - Συντονιστής) Παυλάτου, Ευαγγελία (Αξιολόγηση) Περάκη, Βασιλική (Αξιολόγηση) Φέρμελη, Γεωργία (Αξιολόγηση) Παυλίδης, Σπυρίδων (Επιστημονική εποπτεία) Βαβάσης, Γεράσιμος (Εκπόνηση) Καφετζόπουλος, Κωνσταντίνος (Εκπόνηση) Καψάλης, Αθανάσιος (Εκπόνηση) Παπαϊωάννου, Ιωάννα (Εκπόνηση)

Σκοπός αυτού του Προγράμματος Σπουδών είναι η δημιουργία ενός διεπιστημονικού μαθήματος το οποίο συγκροτούν συνεισφορές και από τους τέσσερις κλάδους των Φυσικών Επιστημών (Βιολογία, Γεωλογία, Φυσική, Χημεία), με τρόπο όχι σειριακής παράθεσης, αλλά παράλληλης "συμπλοκής" τους. Η διεπιστημονική προσέγγιση του μαθήματος διευκολύνεται και από την διάρθρωση του περιεχομένου του μαθήματος από Θεματικές Ενότητες και Υποενότητες στις οποίες συνεισφέρουν και οι τέσσερις κλάδοι. Επίσης, οι ενότητες συμπληρώνονται από Διεπιστημονικές Εφαρμογές. Το Πρόγραμμα Σπουδών αφορά στους μαθητές της Γ’ Λυκείου οι οποίοι διεκδικούν την εισαγωγή τους στα Παιδαγωγικά Τμήματα της χώρας μετά από τις Πανελλήνιες εισαγωγικές εξετάσεις. Απαραίτητο συστατικό του Προγράμματος Σπουδών είναι η διάρθρωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας (διδασκαλία και εφαρμογές) στα βήματα μιας διδακτικής Μεθοδολογίας η οποία να προωθεί το ενδιαφέρον των μαθητών για τις Φυσικές Επιστήμες, να περιλαμβάνει –απαραίτητα– (και) εκπαιδευτικές δραστηριότητες ή/και πειραματισμό, να αναπτύσσει τον ορθολογισμό και την κριτική ικανότητα στους μαθητές, αλλά και να προβλέπει / αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες των σύγχρονων ψηφιακών τεχνολογιών. Τέλος, οι προβλεπόμενες θεματικές ενότητες να είναι συμβατές τόσο με τις προϋπάρχουσες γνώσεις των μαθητών όσο και τον επαγγελματικό τους προσανατολισμό.

Text
Text (Other)

διδακτικό υλικό
χημεία
γεωλογία
φυσικές επιστήμες
δευτεροβάθμια εκπαίδευση
πρόγραμμα διδασκαλίας
εκπαίδευση
βιολογία


Greek

2015





*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)