Ένταξη τσιγγανοπαίδων στην εκπαίδευση: Προβληματισμοί για τη διαρροή

 
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share





Ένταξη τσιγγανοπαίδων στην εκπαίδευση: Προβληματισμοί για τη διαρροή

Κούρκουλου, Καλλιόπη
Αθανασοπούλου, Ιωάννα

540: Γκότοβος, Αθανάσιος Ε.
340: Κιαπίδου, Ειρήνη-Σοφία

Οι εισηγητές επικεντρώνονται στον απολογισμό των δραστηριοτήτων του Προγράμματος, προσπαθώντας να τις κωδικοποιήσουν σε δύο άξονες: (α) στις περισσότερο ή λιγότερο θετικές εξελίξεις μετά από τις παρεμβάσεις του Προγράμματος και (β) στις αρνητικές εξελίξεις. Η κωδικοποίηση αυτή αφορά τους άμεσα εμπλεκόμενους φορείς στην εκπαίδευση των παιδιών ρόμικης καταγωγής, δηλαδή το Δήμο, την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, τη Νομαρχία, την τσιγγάνικη κοινότητα, τη μη τσιγγάνικη κοινότητα – δηλ. στο σύλλογο γονέων και κηδεμόνων, αλλά και στα χωριά, στις περιοχές δηλαδή όπου υπάρχει τσιγγάνικη παρουσία-, και τέλος, τους εκπαιδευτικούς και τις σχολικές μονάδες.

Text
Text (Education , Conference or workshop item (Presentation))

κοινωνικός αποκλεισμός
καθυστέρηση στα μαθήματα
κοινωνικοοικονομικές συνθήκες
σχολική φοίτηση
κοινωνικοπολιτισμικές ομάδες
δημόσιες αρχές
κοινωνική ενσωμάτωση
διακοπή της σχολικής φοίτησης
αθίγγανος
ρατσισμός


Greek

2004


Πρακτικά επιστημονικού συνεδρίου Αντιστάσεις στον εκπαιδευτικό αποκλεισμό: Εκπαιδευτική ένταξη παιδιών με ρόμικη προέλευση 1997-2000: 4ο επιστημονικό συνέδριο, Ιωάννινα, 8–9 Ιουνίου 2001




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)