Αξιολόγηση της εκπαιδευτικής παρέμβασης στην αντιμετώπιση του αποκλεισμού παιδιών Ρομ: Η περίπτωση της Θεσσαλονίκης.

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο





Αξιολόγηση της εκπαιδευτικής παρέμβασης στην αντιμετώπιση του αποκλεισμού παιδιών Ρομ: Η περίπτωση της Θεσσαλονίκης.

Αγγουρή, Παναγιώτα-Μαγδαληνή

Εμπειρία από την εφαρμογή του προγράμματος «Ένταξη τσιγγανοπαίδων στο σχολείο» στο Νομό Θεσσαλονίκης. Αποτύπωση της παρούσας κατάστασης και προτάσεις για το μέλλον.

Text

κοινωνικός αποκλεισμός
καθυστέρηση στα μαθήματα
κοινωνικοοικονομικές συνθήκες
κοινωνικοπολιτισμικές ομάδες
σχολική φοίτηση
κοινωνική ενσωμάτωση
διακοπή της σχολικής φοίτησης
εκπαίδευση
αθίγγανος
πρόσβαση στην εκπαίδευση
εκπαιδευτική πολιτική
ρατσισμός


Ελληνική γλώσσα

2003


GR.MC




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.