Αξιολόγηση της εκπαιδευτικής παρέμβασης στην αντιμετώπιση του αποκλεισμού παιδιών Ρομ: Η περίπτωση της Θεσσαλονίκης.

 
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share





Αξιολόγηση της εκπαιδευτικής παρέμβασης στην αντιμετώπιση του αποκλεισμού παιδιών Ρομ: Η περίπτωση της Θεσσαλονίκης.

Αγγουρή, Παναγιώτα-Μαγδαληνή

Εμπειρία από την εφαρμογή του προγράμματος «Ένταξη τσιγγανοπαίδων στο σχολείο» στο Νομό Θεσσαλονίκης. Αποτύπωση της παρούσας κατάστασης και προτάσεις για το μέλλον.

Text

κοινωνικός αποκλεισμός
καθυστέρηση στα μαθήματα
κοινωνικοοικονομικές συνθήκες
κοινωνικοπολιτισμικές ομάδες
σχολική φοίτηση
κοινωνική ενσωμάτωση
διακοπή της σχολικής φοίτησης
εκπαίδευση
αθίγγανος
πρόσβαση στην εκπαίδευση
εκπαιδευτική πολιτική
ρατσισμός


Greek

2003


GR.MC




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)