Σχεδιασμός εκπαιδευτικού βιντεοπαιχνιδιού για τη διαστημική εξερεύνηση
Κρομμύδας, Ιωάννης
Πτυχιακή εργασία--ΣΤΕΦ--Τμήμα Πληροφορικής, 2012
Στην εποχή μας ένα μεγάλο ποσοστό της διασκέδασης είναι τα video games. Το ποσοστό αυτό αυξήθηκε ραγδαία τα τελευταία χρόνια με την είσοδο των κοινωνικών δικτύων στην καθημερινότητα των ανθρώπων. Ακόμα και όταν οι πωλήσεις που σημειώνουν παγκοσμίως τα βιντεοπαιχνίδια για τη βιομηχανία μειώνονται, οι ώρες καθημερινής ενασχόλησης με τα βιντεοπαιχνίδια συνεχίζει να αυξάνεται με σταθερό ρυθμό. Η βιομηχανία των παιχνιδιών έχει φτάσει να αποφέρει κέρδη που πολλές φορές ξεπερνούν ακόμα και την αλληλένδετη με αυτή, βιομηχανία παραγωγής ταινιών κινηματογράφου. Η ραγδαία ανάπτυξη των γραφικών, προσφέρει στον παίχτη ολοένα και περισσότερο ρεαλιστικές αναπαραστάσεις και η αφηγηματική ικανότητα των παιχνιδιών αυτών, φέρνουν τα βιντεοπαιχνίδια ένα βήμα πιο κοντά στις ταινίες του κινηματογράφου. Η αλληλεπίδραση του παιχνιδιού με τον παίχτη, δίνει μια άλλη όψη στα βιντεοπαιχνίδια, που συνεχώς κερδίζουν μεγαλύτερη αποδοχή από κοινό κάθε ηλικίας.