Ims learning design: περίπτωση μάθησης μελύση προβλημάτων case: problem solving learning

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Eureka! Insitutional Repository
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2015 (EN)

Ims learning design: περίπτωση μάθησης μελύση προβλημάτων case: problem solving learning

Ιωαννίδης, Κωνσταντίνος
Πρωτοψάλτου, Θεόφιλος

Η εργασία, παρουσιάζει το θεωρητικό υπόβαθρο της σεναριογραφημένης συνεργατικής μάθησης, επεξηγεί τον τρόπο εφαρμογής του εργαλείου Reload, περιγράφει την μεθοδολογία αξιολόγησης που εφαρμόστηκε και παρουσιάζει και αναλύει τα πιο σημαντικά αποτελέσματα και συμπεράσματα που προκύπτουν από τη μελέτη της συγκεκριμένης περίπτωσης.
Πτυχιακή εργασία--ΣΤΕΦ--Τμήμα Πληροφορικής, 2011.

Άλλο
other
Thesis
Other


Greek

2015-11-10T20:09:49Z


Πτυχιακές Εργασίες

“ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα “
“ Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Greece “



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)