"Η αναγκαιότητα αξιοποίησης των τοπικών παραμυθιών της Αιτωλοακαρνανίας στις εκπαιδευτικές παρεμβάσεις των νηπιαγωγών και ο σχεδιασμός ενδεικτικών διδακτικών υποδειγμάτων"

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository Hellanicus
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2013 (EN)

"Η αναγκαιότητα αξιοποίησης των τοπικών παραμυθιών της Αιτωλοακαρνανίας στις εκπαιδευτικές παρεμβάσεις των νηπιαγωγών και ο σχεδιασμός ενδεικτικών διδακτικών υποδειγμάτων" (EL)

ΚΑΛΑΝΤΖΗ, ΔΙΟΝΥΣΙΑ - ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού. Παιδικό Βιβλίο και Παιδαγωγικό Υλικό. (EL)

A combined research using questionnaires for the kindergarten in Aitoloakarnania and instructional design models from the researcher to be implemented in two kindergartens of the county.
Συνδυαστική έρευνα με χρήση ερωτηματολογίων για τους/τις νηπιαγωγούς της Αιτωλοακαρνανίας και σχεδιασμός διδακτικών υποδειγμάτων από την ερευνήτρια με υλοποίησή τους σε 2 νηπιαγωγεία του νομού.

masterThesis

Έρευνα δράσης (EL)
Qualitative research (EL)
Action work (EL)
ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ (EL)
Quantitative research (EL)
Συμμετοχική παρατήρηση (EL)
Participant observation (EL)
Ποσοτική έρευνα (EL)
Ποιοτική έρευνα (EL)
Ερωτηματολόγια νηπιαγωγών (EL)
Nurseries' questionnaires (EL)
Combined research (EL)


2013


2015-11-19T10:44:43Z

Ρόδος




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)