Στρατηγικές προβολής και επικοινωνίας στο χώρο του αθλητισμού. Μελέτη περίπτωσης γαι το ποδόσφαιρο.
(EL)
Ανδριανόπουλος, Χρήστος
aegean
Στη σύγχρονη εποχή, ο αθλητισμός ελκύει ολοένα και περισσότερο το ενδιαφέρον σημαντικής μερίδας του πληθυσμού ειδικότερα των αναπτυγμένων κοινωνιών. Το ενδιαφέρον αυτό αυξάνεται με ραγδαίους ρυθμούς. Τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης προβάλλουν ιδιαίτερα έντονα την αθλητική δραστηριότητα. Ο αθλητισμός στις μέρες μας αποτελεί σημαντική επιχειρηματική δραστηριότητα, γεγονός που τον καθιστά αντικείμενο μελέτης των επιστημών του μάρκετινγκ, του μάνατζμεντ και βεβαίως της οικονομίας.
Η διοίκηση, η διαχείριση και το μάρκετινγκ του αθλητισμού μπορούμε να ισχυριστούμε πως αποτελούν καινούργιες αθλητικές επιστήμες, που προήλθαν από την ανάγκη που δημιούργησαν οι μεγάλες απαιτήσεις της σύγχρονης και πολύπλοκης λειτουργίας του αθλητισμού σε όλα τα επίπεδά του. Οι επιστήμες αυτές συνεργάζονται με άλλες επιστήμες και απαιτούν ένα ευρύ φάσμα ικανοτήτων διαφορετικών μεταξύ τους προκειμένου να σκιαγραφήσουν το ευρύ φάσμα των επιχειρηματικών ιδιαιτεροτήτων του αθλητικού κλάδου.
Στην παρούσα εργασία επιχειρείται η προσέγγιση και η καταγραφή των βασικών στοιχείων που συνθέτουν την έννοια και τη διαδικασία του αθλητικού μάρκετινγκ μέσω των υιοθετούμενων στρατηγικών επικοινωνίας και προβολής. Τέλος, πραγματοποιείται αναφορά στον τρόπο που οι επιχειρήσεις επιλέγουν να προβάλλουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους μέσω σύναψης χορηγιών με αθλητικούς ομίλους και οργανισμούς ιδιαίτερα στο άθλημα του ποδοσφαίρου προκειμένου να προσελκύσουν μεγαλύτερο μέρος των καταναλωτών.