Η διδασκαλία του γλωσσικού συστήματος στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(EL)
Χατζηγεωργίου, Ηλέκτρα
aegean
Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να μελετηθεί διεξοδικά το θεωρητικό πλαίσιο που διέπει την επικοινωνιακή προσέγγιση, καθώς και η διερεύνηση των διδακτικών αρχών, με σημείο αναφοράς την αξιοποίησή της στα σχολικά εγχειρίδια και τα υφιστάμενα ΠΣ. Ταυτόχρονα, θα αναδειχτούν τα σημεία τομής της με την κειμενοκεντρική προσέγγιση, ώστε να διαφανεί ο συμπληρωματικός τους χαρακτήρας. Πρόκειται δηλαδή να μελετηθεί η λειτουργική (functional)- κειμενική προσέγγιση σύμφωνα με την οποία η γραμματική και το λεξιλόγιο εξετάζονται σε συγκεκριμένο κειμενικό περιβάλλον με τη βοήθεια στοχευμένων δραστηριοτήτων