Κατασκευή, εφαρμογή και αξιολόγηση τρισδιάστατου εκπαιδευτικού παιχνιδιού για τη διδασκαλία μαθηματικών εννοιών σε παιδιά δημοτικού

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository Hellanicus
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share





Κατασκευή, εφαρμογή και αξιολόγηση τρισδιάστατου εκπαιδευτικού παιχνιδιού για τη διδασκαλία μαθηματικών εννοιών σε παιδιά δημοτικού (EL)

Σαββάτη, Αναστασία

aegean

The study presents the results of a pilot project in which digital games were used for teaching mathematics to fourth-grade of primary school students. The games were developed using Microsoft's Kodu. Mathematics were chosen because of the significant problems students face. Digital games, on the other hand, are compatible with the skills and experiences of students. To compare the results, three groups of students participated in the study. The first was taught conventionally, the second used only the games and the third used the games but the teacher actively participated. Sixty students were enrolled and three instructional interventions took place. Data were collected using evaluation sheets and a questionnaire. The results' analysis revealed that the third group outperformed the other groups on several occasions. The results highlight the need for further investigation of the matter.
Η παρούσα εργασία παρουσιάζει τα αποτελέσματα από τη διδασκαλία ενοτήτων των Μαθηματικών της Δ΄ τάξης δημοτικού με τη χρήση ψηφιακών παιχνιδιών, σχεδιασμένων στο πρόγραμμα Kodu της Microsoft. Το γνωστικό αντικείμενο επιλέχθηκε γιατί ένα σημαντικό ποσοστό των μαθητών αντιμετωπίζει προβλήματα σε αυτό. Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια, από την άλλη πλευρά, είναι συμβατά με τις δεξιότητες και εμπειρίες των μαθητών. Για να συγκριθούν τα αποτελέσματα, δημιουργήθηκαν τρεις ομάδες μαθητών. Η πρώτη διδάχθηκε συμβατικά, η δεύτερη μόνο με τα παιχνίδια και η τρίτη με την ενεργό συμμετοχή του εκπαιδευτικού και με τα παιχνίδια. Συμμετείχαν 60 μαθητές και πραγματοποιήθηκαν τρεις διδακτικές παρεμβάσεις. Δεδομένα συλλέχθηκαν με φύλλα αξιολόγησης και με ερωτηματολόγιο εντυπώσεων. Από την ανάλυση των αποτελεσμάτων, προέκυψε ότι η ομάδα που διδάχθηκε με τα παιχνίδια και την ενεργό συμμετοχή του εκπαιδευτικού, ξεπέρασε τις άλλες ομάδες σε αρκετές περιπτώσεις. Τα αποτελέσματα τονίζουν την ανάγκη περαιτέρω διερεύνησης του θέματος.

bachelorThesis

Ψηφιακά εκπαιδευτικά παιχνίδια (EL)
Digital educational games (EL)
Δημοτικό Σχολείο (EL)
Kodu (EL)
Μαθηματικά (EL)
Mathematics (EL)
Primary school (EL)


2017-06-20


2018-02-01T12:06:06Z

Ρόδος




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)