The roles and views of adult educators of refugees/immigrants about learning programs

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository Hellanicus
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share





Ο ρόλος και οι απόψεις των εκπαιδευτικών ενηλίκων προσφύγων/ μεταναστών σε προγράμματα μάθησης (EL)
The roles and views of adult educators of refugees/immigrants about learning programs (EL)

Πομποδάκης, Γεώργιος

aegean

Η παρούσα μελέτη επικεντρώνεται στη διερεύνηση των απόψεων και των γνώσεων των εκπαιδευτών, ενηλίκων προσφύγων και μεταναστών σχετικά με τα προγράμματα Δια Βίου μάθησης. Εξετάζει συγκεκριμένα ερωτήματα σχετικά με την εκπαίδευση ενηλίκων στις δομές, τη διερεύνηση του περιεχομένου της εκπαίδευσης και της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών, καθώς και τη συμβολή τους στη διαπολιτισμική ετοιμότητα ενηλίκων. Επιπλέον, διερευνά τις γνώσεις των εκπαιδευτικών για το νομοθετικό και οργανωτικό πλαίσιο της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, τα κίνητρα και τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευόμενοι , όπως τα αποτυπώνουν οι εκπαιδευτές τους, σχετικά με τα προγραμμάτων μάθησης, καθώς και τις διδακτικές προσεγγίσεις που υιοθετούν οι εκπαιδευτικοί για να γίνει αποδοτικότερο το έργο τους. Γίνεται θεωρητική αναφορά σε σημαντικές ορολογίες που έχουν σημαίνοντα ρόλο στο θέμα που εξετάζουμε, όπως η διαπολιτισμική εκπαίδευση, εκπαίδευση ενηλίκων, Δια Βίου μάθηση, εκπαίδευση σε απαθείς κοινωνικές ομάδες κ.α. Στην έρευνα συμμετείχαν 3 εκπαιδευτικοί με εμπειρία σε δομές εκπαίδευσης ενήλικων μεταναστών και προσφύγων, και τα δεδομένα αντλήθηκαν μέσω ποιοτικής έρευνας με τη χρήση συνέντευξης. Τα ευρήματα, τα οποία αποτυπώθηκαν, ταυτίζονται σε σημαντικό βαθμό με τα πορίσματα συναφών ερευνητικών προσπαθειών και το συμπέρασμα της μελέτης, παρότι δεν είναι γενικεύσιμο, συνεισφέρει στην κατανόηση της διαδικασίας και λειτουργίας εκπαιδευτικών προγραμμάτων στο πλαίσιο της εκπαίδευσης ενηλίκων. Επιπλέον, φανερώνουν τη σημασία των κινήτρων μάθησης ως σημαντική αξία τόσο στην αποτελεσματική πολιτική στον τομέα της εκπαίδευσης ενηλίκων, όσο και στην θεωρητική υποστήριξή τους.

masterThesis

εκπαίδευση ενηλίκων (EL)
διαπολιτισμική εκπαίδευση (EL)
intercultural education (EL)
adult education (EL)
δια βίου μάθηση (EL)
lifelong learning (EL)


2020-01-15


2020-03-26T13:38:04Z

Ρόδος




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)