δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
A case study concerning the remote lab use in introductory module for Electronic Engineering studies is presented. During the preparation stage of a forthcoming lab session, students access remote experiments using web browser pages for each instrument which are fully controlled and acquire data in real time. Instead of using virtual instruments or performing only computer simulations students are able to accumulate experiences about the forthcoming lab session and thus prepare more efficiently for it. Preliminary research shows that there is a considerable improvement in students' performance.
(EN)
5th International Conference on Computer Supported Education, CSEDU 2013
(EN)
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.