Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
ΤΕΙ Αθήνας   

Αποθετήριο :
Υπατία - Ιδρυματικό Αποθετήριο   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Teaching the natural numbers as operators (EN)

Καπέλου, Κατερίνα (EL)

journalArticle

2015-01-28T21:09:38Z
2015-01-28

2009


e-Περιοδικό Επιστήμης & Τεχνολογίας (EL)
e-Journal of Science & Technology (EN)
Children can construct the concept of the natural number sufficiently, if they are engaged in activities concerning additive as well as multiplicative structures. Kindergarten children’s engagement with activities concerning the number as operator has a special research interest, as there is not a lot of work on it. In this workshop the activities discussed were part of a broader research program, which aims to the study of changes that occur to kindergarten’s children conception about natural number, when activities referring to the number as operator are proposed. (EN)

Operators
Multiplication
http://zbw.eu/stw/descriptor/15685-2
Science
Εκπαίδευση
Μαθηματικά
Kindergarten
Mathematics
**N/A**-Εκπαίδευση
Πολλαπλασιασμός
http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040989
**N/A**-Επιστήμες
Education
**N/A**-Μαθηματικά
Επιστήμες
Νηπιαγωγείο
Φορείς
http://zbw.eu/stw/thsys/70269

Σιανούδης, Ιωάννης (EL)
Νερατζής, Ηλίας (EL)


http://e-jst.teiath.gr/

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
free




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.