The formulation of educational policy in the context of globalization and new technological developments.

Η διαμόρφωση της εκπαιδευτικής πολιτικής μέσα στα πλαίσια της παγκοσμιοποίησης και των νέων τεχνολογικών εξελίξεων. (EL)
The formulation of educational policy in the context of globalization and new technological developments. (EN)

Παυλόπουλος, Αδριανός
RACHIOTIS, THEODOROS

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Peer-reviewed Article (EN)

2024-12-11


Το παρόν πόνημα προσφέρει μια ευρεία εξέταση της ιστορικής διαμόρφωσης της εκπαίδευσης, εστιάζοντας στους επιδραστικούς παράγοντες και παίκτες, που επηρέασαν την χάραξη πολιτικών σε διαφορετικές χρονικές περιόδους. Συγκεκριμένα, παρακολουθεί την εξέλιξη της εκπαίδευσης, εξετάζοντας την επίδραση των κοινωνικών, πολιτικών και οικονομικών παραγόντων στην ανάπτυξή της. Στη συνέχεια, εμβαθύνει στη μεταβαλλόμενη φύση της, καθώς οι κοινωνίες εξελίσσονταν, συζητώντας τον αντίκτυπο της παγκοσμιοποίησης και των τεχνολογικών εξελίξεων στα εκπαιδευτικά παραδείγματα. Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στον ρόλο του εθνικού κράτους και των υπερεθνικών οργανισμών στη διαμόρφωση εισηγήσεων που επηρεάζουν τα εκπαιδευτικά συστήματα. Τέλος, εξετάζεται το παράδειγμα του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος, σε σχέση με άλλων σύγχρονων κρατών, ως προς τη δομή και τους στόχους τους. (EL)
This paper offers a broad examination of the historical configuration of education, focusing on the influential factors and players that influenced policy-making in different time periods. In particular, it monitors the evolution of education, examining the influence of social, political and economic factors on its development. He then delves into its changing nature as societies evolved, discussing the impact of globalization and technological advances on educational paradigms. Special reference is made to the role of the nation state and supranational organizations in formulating recommendations affecting education systems. Finally, the example of the Greek educational system, in relation to other modern states, in terms of their structure and objectives is examined. (EN)


Λέξεις κλειδιά: Εκπαιδευτικό σύστημα, παγκοσμιοποίηση, πολιτικές, υπερεθνικοί οργανισμοί, κράτος. (EL)

Greek

Ινστιτούτο Μελετών και Ερευνών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης (Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.) (EL)


2944-9014
Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση; Τόμ. 1 Αρ. 3 (2024): Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση (EL)
Interdisciplinary Approaches to Education; Vol. 1 No. 3 (2024): Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση (EN)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)