STEM Education και ο ρόλος των Μαθηματικών-Ένα παράδειγμα καινοτόμου διδακτικής πρακτικής με το Edison V2.0 Robot για τη διαισθητική εξοικείωση στον πολλαπλασιασμό του 2

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



STEM Education και ο ρόλος των Μαθηματικών-Ένα παράδειγμα καινοτόμου διδακτικής πρακτικής με το Edison V2.0 Robot για τη διαισθητική εξοικείωση στον πολλαπλασιασμό του 2 (EL)

Σπυρόπουλος, Τρύφων

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Peer-reviewed Article (EN)

2024-12-11


Στο θεωρητικό μέρος αυτής της εργασίας παρουσιάζεται μέσα από τη διεθνή βιβλιογραφία η σχέση μεταξύ των Μαθηματικών και της STEM Education προσέγγισης. Αρχικά, αναφέρεται η εννοιολογική οριοθέτηση της STEM Education προσέγγισης και οι περιορισμοί που υπάρχουν σε αυτή. Στη συνέχεια αναδεικνύεται ο υποβαθμισμένος ρόλος των μαθηματικών σε σχέση με τα άλλα πεδία του STEM. Στο πρακτικό μέρος της εργασίας, παρουσιάζεται ένα παράδειγμα ουσιαστικής ενσωμάτωσης των Μαθηματικών στη STEM Education προσέγγιση με μία καινοτόμο διδακτική πρακτική, η οποία αξιοποιεί τα μαθηματικά και τη ρομποτική και υλοποιήθηκε για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων τη σχολική χρονιά 2021-2022 σε Α΄ τάξη του 14ου Δημοτικού Σχολείο Αθηνών. Συγκεκριμένα, αξιοποιήθηκε το Edison V2.0 Robot, στο πλαίσιο του επιμορφωτικού προγράμματος STEM 3.0-Εκπαιδευτική ρομποτική με το Edison, για τη διαισθητική εξοικείωση στον πολλαπλασιασμό του 2. (EL)


Ελληνική γλώσσα

Ινστιτούτο Μελετών και Ερευνών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης (Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.) (EL)


2944-9014
Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση; Τόμ. 1 Αρ. 3 (2024): Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση (EL)
Interdisciplinary Approaches to Education; Vol. 1 No. 3 (2024): Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.