Επείγουσα απομακρυσμένη διδασκαλία και ΔΕΠ-Υ. Δυσκολίες και τρόποι αντιμετώπισης

Επείγουσα απομακρυσμένη διδασκαλία και ΔΕΠ-Υ. Δυσκολίες και τρόποι αντιμετώπισης (EL)

Κεχαγιά, Σταματία

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Peer-reviewed Article (EN)

2024-12-11


Το συγκεκριμένο άρθρο παρουσιάζει αποτελέσματα από έρευνες που έχουν διεξαχθεί στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, και αφορούν τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν φοιτητές/τριες με ΔΕΠ-Υ κατά την επείγουσα απομακρυσμένη διδασκαλία, καθώς και τους τρόπους αντιμετώπισης που εφαρμόστηκαν για να αντιμετωπιστούν αυτές οι δυσκολίες. Στόχος αυτού του άρθρου είναι η παρουσίαση των δυσκολιών που αντιμετώπισαν οι φοιτητές/τριες με ΔΕΠ-Υ κατά την επείγουσα απομακρυσμένη διδασκαλία, καθώς και των τρόπων αντιμετώπισης των δυσκολιών αυτών. Η συλλογή δεδομένων πραγματοποιήθηκε μέσω της βιβλιογραφικής έρευνας, και πιο συγκεκριμένα μέσω της ανασκόπησης πεδίου. Τα αποτελέσματα που συλλέχθηκαν έδειξαν πως τα προβλήματα που αντιμετώπισαν οι φοιτητές/τριες κατά την επείγουσα απομακρυσμένη διδασκαλία αφορούσαν την κατανόηση των διαλέξεων, τα συναισθηματικά προβλήματα και τη διαχείριση του χρόνου. Οι τρόποι αντιμετώπισης που χρησιμοποιήθηκαν για να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα αυτά ήταν πολλοί, και προτείνονταν από τους εκπαιδευτικούς και από τους ίδιους τους φοιτητές/ τις φοιτήτριες. (EL)


Διαταραχή ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικότητας (EL)
επείγουσα απομακρυσμένη διδασκαλία (EL)
ΔΕΠ-Υ (EL)

Greek

Ινστιτούτο Μελετών και Ερευνών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης (Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.) (EL)


2944-9014
Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση; Τόμ. 1 Αρ. 2 (2024): Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση (EL)
Interdisciplinary Approaches to Education; Vol. 1 No. 2 (2024): Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση (EN)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)