Η Ποιότητα των Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Νότιου Τομέα Αθηνών και της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κορινθίας

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2017 (EL)

Η Ποιότητα των Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Νότιου Τομέα Αθηνών και της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κορινθίας (EL)

Αναργύρου, Αικατερίνη
Παπαδοπούλου, Κωνσταντίνα

Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η προσέγγιση πτυχών της ποιότητας των σχολικών μονάδων Α/θμιας Εκπαίδευσης του Νότιου Τομέα Αθηνών και της Π.Ε. Κορινθίας και η συγκριτική αξιολόγηση αυτών με σχολικές μονάδες της Ελλάδας, της Ευρώπης και των χωρών μελών του Ο.Ο.Σ.Α. Ερευνώμενοι δείκτες ποιότητας ορίζονται ο αριθμός μαθητών ανά τμήμα, ο αριθμός μαθητών ανά εκπαιδευτικό, ο αριθμός μαθητών ανά ηλεκτρονικό υπολογιστή, ο αριθμός τ.μ. διδακτηρίου ανά μαθητή και ο αριθμός τ.μ. προαύλιου χώρου ανά μαθητή. Από την έρευνα προκύπτει ότι οι σχολικές μονάδες του Νότιου Τομέα Αθηνών και της Π.Ε. Κορινθίας παρουσιάζουν διαφορές στις τιμές των περισσότερων δεικτών, συγκρινόμενες μεταξύ τους αλλά και με τις αντίστοιχες διαθέσιμες τιμές των χωρών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Ο.Ο.Σ.Α. (EL)
This paper aims to approach and depict, through empirical analysis, public schooling quality in primary education and particularly in primary schools situated in the Southern Sector of Athens and Corinthia and furthermore to evaluate them in comparison with the national, European Union and O.E.C.D. average. The analysis is based on five indicators; a) ratio of students per classroom, b) ratio of students per teacher, c) ratio of students per computer, d) ratio of schoolhouse per student and e) ratio of schoolyard per student. Results showed that there are differences between primary schools in the Southern Sector of Athens and Corinthia and discrepancy between them and the average of the European Union and O.E.C.D. countries, regarding the analysed indicators. (EN)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Άρθρο από Ομότιμους Αξιολογητές (EL)

Σχολικές Μονάδες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (EL)
αριθμός μαθητών ανά τάξη (EL)
Ποιότητα (EL)
αριθμός μαθητών ανά εκπαιδευτικό (EL)
αριθμός μαθητών ανά Η/Υ (EL)
μέγεθος σχολικών μονάδων (EL)
Primary education (EN)
ratio of students per computer (EN)
Quality (EN)
ratio of students per teacher (EN)
school size (EN)
ratio of students per classroom (EN)


Εκπαίδευση, Δια Βίου Μάθηση, Έρευνα και Τεχνολογική Ανάπτυξη, Καινοτομία και Οικονομία

Ελληνική γλώσσα

2017-05-11


Hellenic Scientific Institute Economics of Education & Lifelong Learning, of Research & In (EL)

2529-2153
Εκπαίδευση, Δια Βίου Μάθηση, Έρευνα και Τεχνολογική Ανάπτυξη, Καινοτομία και Οικονομία; Τόμ. 1 (2016); 109-122 (EL)
Education, Lifelong Learning, R&D, Innovation and Economy; Vol. 1 (2016); 109-122 (EN)

Πνευματική ιδιοκτησία (c) 2017 Αικατερίνη Αναργύρου, Κωνσταντίνα Παπαδοπούλου (EL)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.