Η παιχνιδοποιημένη μορφή αξιοποίησης του υπολογιστή στο Τμήμα Ένταξης
(EL)
The contribution of computer gameplay in inclusion class
(EN)
Νοβάκος, Ιωάννης
Τα τελευταία χρόνια διαπιστώνεται όλο και περισσότερο να αυξάνεται υπέρμετρα ο αριθμός των παιδιών που εμφανίζουν μαθησιακές δυσχέρειες και παρακολουθούν το Τμήμα Ένταξης. Η διδασκαλία των μαθητών αυτών στο Τμήμα Ένταξης, πρέπει να συντελείται μ’ έναν εναλλακτικό τρόπο και συνάμα συμπληρωματικό και επικουρικό της παραδοσιακής μεθόδου μάθησης. Υπό το φως της άνωθεν συλλογιστικής και πραγματικότητας, καθίσταται υπό διερεύνηση και μελέτη η συνεισφορά της παιχνιδοποιημένης μορφής του υπολογιστή στην εκπαίδευση της συγκεκριμένης ομάδας παιδιών, στην ενεργοποίηση των κινήτρων τους, στην αλλαγή της μαθησιακής τους «διάθεσης», στην αποκομίζουσα ικανοποίησή τους και στην ανάπτυξη των αδρανοποιημένων δεξιοτήτων τους.
(EL)
In recent years, there has been a great increase in the number of children with learning difficulties attending Inclusion Classes. Teaching these pupils in Inclusion Classes has to be conducted in an alternative way, complementary to the traditional learning method. According to this, an exploration of computer gameplay contribution to the education of this particular group of children, the arousal of their incentives, the change of their learning «disposal», their acquiring satisfaction and the growth of their inertial skills is attempted.
(EN)