The contribution of computer gameplay in inclusion class

 
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2018 (EN)

Η παιχνιδοποιημένη μορφή αξιοποίησης του υπολογιστή στο Τμήμα Ένταξης (EL)
The contribution of computer gameplay in inclusion class (EN)

Νοβάκος, Ιωάννης

Τα τελευταία χρόνια διαπιστώνεται όλο και περισσότερο να αυξάνεται υπέρμετρα ο αριθμός των παιδιών που εμφανίζουν μαθησιακές δυσχέρειες και παρακολουθούν το Τμήμα Ένταξης. Η διδασκαλία των μαθητών αυτών στο Τμήμα Ένταξης, πρέπει να συντελείται μ’ έναν εναλλακτικό τρόπο και συνάμα συμπληρωματικό και επικουρικό της παραδοσιακής μεθόδου μάθησης. Υπό το φως της άνωθεν συλλογιστικής και πραγματικότητας, καθίσταται υπό διερεύνηση και μελέτη η συνεισφορά της παιχνιδοποιημένης μορφής του υπολογιστή στην εκπαίδευση της συγκεκριμένης ομάδας παιδιών, στην ενεργοποίηση των κινήτρων τους, στην αλλαγή της μαθησιακής τους «διάθεσης», στην αποκομίζουσα ικανοποίησή τους και στην ανάπτυξη των αδρανοποιημένων δεξιοτήτων τους. (EL)
In recent years, there has been a great increase in the number of children with learning difficulties attending Inclusion Classes. Teaching these pupils in Inclusion Classes has to be conducted in an alternative way, complementary to the traditional learning method. According to this, an exploration of computer gameplay contribution to the education of this particular group of children, the arousal of their incentives, the change of their learning «disposal», their acquiring satisfaction and the growth of their inertial skills is attempted. (EN)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

computer (EN)
children with special educational needs (EN)
inclusion class (EN)
gameplay (EN)


Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

Greek

2018-03-28


Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων - Dept. of Early Childhood Education (EL)

1108-4634
2241-200X
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 11 Αρ. 1 (2018); 103-135 (EL)
Journal of Research in Education and Training; Vol. 11 No. 1 (2018); 103-135 (EN)

Copyright (c) 2018 Ιωάννης Νοβάκος (EN)



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)