Educational games using information and communication technologies for the development of environmental awareness of children

 
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2013 (EN)

Εκπαιδευτικά παιχνίδια με τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών για την ανάπτυξη της περιβαλλοντικής συνείδησης παιδιών (EL)
Educational games using information and communication technologies for the development of environmental awareness of children (EN)

Σύψας, Αθανάσιος
Παγγέ, Τζένη
Λέκκα, Άσπα

Η περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση των μαθητών αποτελεί κρίσιμο παράγοντα της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Οι ΤΠΕ με ορθή χρήση μπορούν να συντελέσουν στην εξοικονόμηση φυσικών πόρων και για το λόγο αυτό θεωρούνται πράσινες τεχνολογίες. Με την ευρεία χρήση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση δίνεται η δυνατότητα ενσωμάτωσης εκπαιδευτικών παιχνιδιών για την ανάπτυξη της περιβαλλοντικής συνείδησης των παιδιών. Στην παρούσα εργασία στόχος είναι να παρουσιαστεί μία επιλογή από εκπαιδευτικά παιχνίδια που μπορούν να βρουν οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές στο διαδίκτυο για την ευαισθητοποίησή τους και ακολούθως την ενεργοποίησή τους στα περιβαλλοντικά ζητήματα. (EL)
The environmental awareness of students is a critical factor in the educational process. The proper use of ICT can help to conserve natural resources and therefore considered green technologies. The widespread use of ICT in education enables integration of educational games for developing environmental awareness among children. The aim of this paper is to present a selection of educational games that teachers and students can find on the Internet for their awareness and activation on environmental issues. (EN)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

πράσινες τεχνολογίες (EL)
περιβαλλοντική συνείδηση (EL)
εκπαιδευτικά παιχνίδια (EL)
ΤΠΕ (EL)
educational games (EN)
environmental awareness (EN)
ICT (EN)
green technologies (EN)


Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

Greek

2013-01-01


Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων - Dept. of Early Childhood Education (EL)

1108-4634
2241-200X
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 6 (2013); 267-279 (EL)
Journal of Research in Education and Training; Vol. 6 (2013); 267-279 (EN)

Copyright (c) 2013 Αθανάσιος Σύψας, Άσπα Λέκκα, Τζένη Παγγέ (EN)



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)