This item is provided by the institution :

Repository :
Kallipos Repository
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2015 (EN)
Θεωρίες Μάθησης (EL)

Κορομπίλη, Στυλιανή (EL)
Τόγια, Ασπασία (EL)
Togia, Aspasia (EN)
Korompili, Styliani (EN)

Σταμάτης, Δημοσθένης (EL)
Κάλλιπος (EL)
Stamatis, Dimosthenis (EN)
Kallipos (EN)

Στο κεφάλαιο αυτό γίνεται λόγος για τη διαδιικασία της μάθησης και τις θεωρίες της. Γίνεται αναφορά στον μπιχεβιορισμό, ο οποίος βασίζεται σε εξωτερικές συμπεριφορές του μαθητευομένου, ενώ δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στον κονστρουκτιβισμό, που επικεντρώνεται στις διανοητικές διαδικασίες του μαθητευομένου για να εντοπίσει πώς ο ίδιος ή η ίδια κατασκευάζει τη δική του/της γνώση, αντί απλά να αποκτήσει υπάρχουσα γνώση. Ο κονστρουκτιβισμός θεωρεί ότι η γνώση και η πραγματικότητα δεν έχουν αντικειμενική ή απόλυτη αξία. Η γνώση είναι μέρος του γνώστη και σχετική με την εμπειρία του/της που προέρχεται από το περιβάλλον του/της. Κάθε μια από αυτές τις θεωρίες εμπλούτισαν την παιδαγωγική φιλοσοφία και παρείχαν χρήσιμα στοιχεία στο σχεδιασμό διδακτικής διαδικασίας. (EL)

learningMaterial
bookChapter

ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ (EL)
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ (EL)
ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ (EL)
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ (EL)
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗ (EL)
Information Literacy Skills (EN)
Learning Theories (EN)
Information Literacy (EN)
Information And Knowledge (EN)

Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκων Βιβλιοθηκών (EL)
Hellenic Academic Libraries Link (EN)


Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών (EL)
Hellenic Academic Libraries Link (EN)

2015



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)