« Οι σχολικές εκδηλώσεις στο Δευτεροβάθμιο Σχολείο ως μέσο ιδεολογικής χειραγώγησης κατά τη δικτατορία(1967-1974) Το παράδειγμα του Γυμνασίου Φερών»

« Οι σχολικές εκδηλώσεις στο Δευτεροβάθμιο Σχολείο ως μέσο ιδεολογικής χειραγώγησης κατά τη δικτατορία(1967-1974) Το παράδειγμα του Γυμνασίου Φερών» (EL)

ΚΑΡΑΚΥΡΓΙΟΥ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Peer-reviewed Article (EN)

2021-01-12


Η παρούσα μελέτη επιχειρεί να δώσει απαντήσεις στο ερώτημα, εάν η δικτατορία του 1967 προώθησε την ιδεολογική χειραγώγηση των μαθητών στο Δευτεροβάθμιο Σχολείο, μέσω των σχολικών εκδηλώσεων, κατά την περίοδο 1967-1974. Μετά τη διερεύνηση του ιστορικού πλαισίου της περιόδου, η έρευνα εστίασε στην προέλευση και το περιεχόμενο της ιδεολογίας του καθεστώτος και στην εκπαιδευτική πολιτική που αυτό εφάρμοσε, ενώ μέσα από τη μελέτη πρωτογενούς αρχειακού υλικού, των Πρακτικών Συνεδριάσεων του Συλλόγου Καθηγητών του Εξατάξιου Γυμνασίου Φερών, ανέδειξε τους τρόπους με τους οποίους η διοργάνωση των σχολικών εορτών, των εκδρομών, των γυμναστικών επιδείξεων και των άλλων εκδηλώσεων επιχειρούσε τον ιδεολογικό προσανατολισμό των μαθητών της Μέσης Εκπαίδευσης στα ιδεώδη του ελληνοχριστιανικού πολιτισμού.Λέξεις Κλειδιά: Δικτατορία 21ης Απριλίου, Αναγκαστικός Νόμος, Μεταρρύθμιση 1964, Εθνικοφροσύνη, Ελληνοχριστιανικός πολιτισμός (EL)


Greek

DUTH (EL)


2732-7442
Κείμενα Παιδείας; Αρ. 1 (2021) (EL)
Texts in Education; No. 1 (2021) (EN)

Copyright (c) 2021 Texts in Education (EN)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)