Η ενίσχυση του branding της Κρήτης, μέσω της διερεύνησης της αναγνωρισιμότητας των εξαγώγιμων προϊόντων της, στην διεθνή αγορά. Η εμπειρική μελέτη περίπτωσης: Η αγορά του Τορόντο

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Digital Repository Kipseli
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2013 (EN)

Η ενίσχυση του branding της Κρήτης, μέσω της διερεύνησης της αναγνωρισιμότητας των εξαγώγιμων προϊόντων της, στην διεθνή αγορά. Η εμπειρική μελέτη περίπτωσης: Η αγορά του Τορόντο

Σμαργιαννάκη, Παρασκευή

Παντουβάκης, Άγγελος
Smargiannaki, Paraskevi

Μεταπτυχιακή Διατριβή

Branding


Greek

2013-07-18


Κύπρος

2013-07-18T09:16:43Z




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)