Ευρωπαϊκή και Εθνική Εκπαιδευτική Πολιτική για την Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου

This item is provided by the institution :
Institute of Educational Policy   

Repository :
Mentoras  | ΕΚΤ eJournals   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Ευρωπαϊκή και Εθνική Εκπαιδευτική Πολιτική για την Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου (EL)

Βούρβουλη, Σταυρούλα

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2023-08-02


Τοποθετώντας την ελληνική εκπαιδευτική πολιτική στο κάδρο μιας ευρύτερης ευρωπαϊκής προσέγγισης και συσχέτισης, έρευνες μελετούν τον βαθμό επιρροής που προσδίδουν τα ευρωπαϊκά κείμενα εκπαιδευτικής πολιτικής στον σχεδιασμό προγραμμάτων αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου σε εθνικά εκπαιδευτικά συγκείμενα δίνοντας έμφαση στην ανάδειξη των ποιοτικών χαρακτηριστικών της διδασκαλίας. Η Ελλάδα ως ισότιμο μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ) και στα πλαίσια ενός εταιρικού εκπαιδευτικού πολιτισμού καλείται να αποσαφηνίσει τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των ευρωπαϊκών εκπαιδευτικών κειμένων και παράλληλα να τα συσχετίσει με τα εθνικά χαρακτηριστικά που διαμορφώνουν την εγχώρια εκπαιδευτική πολιτική. Ο συγκεντρωτικός ή μη χαρακτήρας του εκπαιδευτικού συστήματος, οι κοινωνικοπολιτικές πιέσεις, τα παραγόμενα μαθησιακά αποτελέσματα, καθώς και η διαμόρφωση κοινής στοχοθεσίας στην εκπαιδευτική κοινότητα αποτελούν βασικά ζητήματα προβληματισμού για τη χάραξη εποικοδομητικής εκπαιδευτικής πολιτικής αναφορικά με την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου. (EL)


αξιολόγηση (EL)
εκπαιδευτικό έργο (EL)
ποιότητα (EL)
εκπαιδευτική πολιτική (EL)

Greek

Ιντσιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (EL)


2529-1211
Μέντορας; Τόμ. 21 Αρ. 1 (2023): ΜΕΝΤΟΡΑΣ; 9-23 (EL)
Mentor; Vol. 21 No. 1 (2023): ΜΕΝΤΟΡΑΣ; 9-23 (EN)

Copyright (c) 2023 Mentor (EN)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)