Στάσεις και αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για τον θεσμό και το πλαίσιο εφαρμογής της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής   

Αποθετήριο :
Μέντορας  | ΕΚΤ eJournals   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Στάσεις και αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για τον θεσμό και το πλαίσιο εφαρμογής της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας (EL)

Νιτσοτόλης, Βασίλειος

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2023-08-02


Τόσο διεθνώς όσο και στην Ευρωπαϊκή Ένωση η ποιότητα και η αποτελεσματικότητα αποτελούν γνωρίσματα της σύγχρονης εκπαίδευσης. Προκειμένου η σύγχρονη κοινωνία να επιτύχει τα παραπάνω και να παρέχει στους πολίτες της την εκπαίδευση που δικαιούνται έχουν αναπτυχθεί διάφορες διαδικασίες. Η σύνδεση αυτών των διαδικασιών με την αξιολόγηση αποτελεί μια διεθνή τάση και ένα εργαλείο ανατροφοδότησης για την περαιτέρω βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης που παρέχεται. Σκοπός του παρόντος άρθρου είναι η διερεύνηση των στάσεων, των αντιλήψεων και των πεποιθήσεων των εκπαιδευτικών για την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας καθώς και του πλαισίου εφαρμογής της. Tα αποτελέσματα της έρευνας αναδεικνύουν την αναγκαιότητα της αυτοαξιολόγησης, τον σημαίνοντα ρόλο του/της διευθυντή/ντριας, της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών και των σημαντικών αρνητικών στάσεων τους ως προς τον θεσμό της αξιολόγησης. Η συνεισφορά του παρόντος άρθρου έγκειται στην παρουσίαση τρόπων εφαρμογής της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας και των προεκτάσεών της. (EL)


αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας (EL)
εκπαιδευτική αξιολόγηση (EL)
διευθυντής/ντρια σχολικής μονάδας (EL)

Ελληνική γλώσσα

Ιντσιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (EL)


2529-1211
Μέντορας; Τόμ. 21 Αρ. 1 (2023): ΜΕΝΤΟΡΑΣ; 24-43 (EL)
Mentor; Vol. 21 No. 1 (2023): ΜΕΝΤΟΡΑΣ; 24-43 (EN)

Copyright (c) 2023 Mentor (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.