«Εστία» Το οικογενειακό τραπέζι στο επίκεντρο της κοινωνικοποίησης και της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης των παιδιών και της συνεξέλιξης της οικογένειας

This item is provided by the institution :
Institute of Educational Policy   

Repository :
Mentoras  | ΕΚΤ eJournals   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



«Εστία» Το οικογενειακό τραπέζι στο επίκεντρο της κοινωνικοποίησης και της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης των παιδιών και της συνεξέλιξης της οικογένειας (EL)

Διακομανώλης, Ιωάννης

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2023-08-02


Από τη στιγμή, της γέννησης το παιδί αρχίζει μέσα από ατομικές και κοινές δράσεις να διαμορφώνει τη δική του ταυτότητα. Εδώ εντοπίζεται κι η μεγάλη διαφορά του ανθρώπου από τους άλλους ζώντες οργανισμούς, οι οποίοι χαρακτηρίζονται απλώς και μόνο από έναν βιολογικό τρόπο ζωής. Η κοινωνικοποίηση του παιδιού και αναζήτηση ταυτότητας είναι από τις πιο σημαντικές διεργασίες στην ζωή του ανθρώπου. Το δημοτικό σχολείο εμπλέκεται ενεργά σε αυτές τις διαδικασίες. Είναι σημαντικό το σχολείο να προτείνει λύσεις αντιμετώπισης των προβλημάτων που απασχολούν τον/τη μαθητή/τρια και να τον/τη βοηθήσει μέσα από βιωματικές δράσεις να κατανοήσει τον κόσμο του/της. Σημαντικό ρόλο σε αυτή την προσπάθεια παίζει η συνεξέλιξη διότι δεν μεγαλώνει μόνο το παιδί αλλά μαζί με αυτό συνεξελίσσεται και ο κοινωνικός του περίγυρος. (EL)


κοινωνικοποίηση (EL)
οικογενειακό τραπέζι (EL)
συνεξέλιξη (EL)
ταυτότητα (EL)

Greek

Ιντσιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (EL)


2529-1211
Μέντορας; Τόμ. 21 Αρ. 1 (2023): ΜΕΝΤΟΡΑΣ; 223-252 (EL)
Mentor; Vol. 21 No. 1 (2023): ΜΕΝΤΟΡΑΣ; 223-252 (EN)

Copyright (c) 2023 Mentor (EN)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)