Κονστρουκτιβιστικό παράδειγμα έρευνας - αξιολόγησης του μεντορικού έργου

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής   

Αποθετήριο :
Μέντορας  | ΕΚΤ eJournals   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Κονστρουκτιβιστικό παράδειγμα έρευνας - αξιολόγησης του μεντορικού έργου (EL)

ΓΡΙΒΟΠΟΥΛΟΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2024-12-16


Στο πλαίσιο της καθοδήγησης, από το μέντορα, του νεοεισερχόμενου στο επάγγελμα εκπαιδευτικού, ένα σχέδιο έρευνας - αξιολόγησης, που προτείνουμε στο άρθρο αυτό, μπορεί να φανεί χρήσιμο, ειδικά στην περίπτωση μαθημάτων των φυσικών επιστημών. Χρησιμοποιώντας ως παράδειγμα διδακτικού αντικειμένου το νόμο της υδροστατικής πίεσης, αναλύουμε τις φάσεις διεξαγωγής της διδασκαλίας η οποία αποσκοπεί στην καλλιέργεια της διδακτικής δεξιότητας της διερεύνησης. Προηγουμένως, έχουμε σκιαγραφήσει τα επιστημολογικά και μεθοδολογικά χαρακτηριστικά του κονστρουκτιβιστικού παραδείγματος έρευνας και αξιολόγησης του μεντορικού έργου, στο οποίο εντάσσεται η παρούσα μελέτη. Η προσέγγισή μας αυτή φιλοδοξεί να αποτελέσει ένα οδικό χάρτη για το έργο της παιδαγωγικής και διδακτικής καθοδήγησης που επιτελεί ο μέντορας, τόσο κατά τη φάση της πρότυπης διδασκαλίας, που θα διεξάγει στην τάξη του παρόντος του μαθητευόμενου εκπαιδευτικού, όσο και κατά τη φάση της αξιολόγησης της διδασκαλίας του τελευταίου από το μέντορα. (EL)


Ελληνική γλώσσα

Ιντσιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (EL)


2529-1211
Μέντορας; Τόμ. 22 Αρ. 1 (2024): ΜΕΝΤΟΡΑΣ; 203-232 (EL)
Mentor; Vol. 22 No. 1 (2024): ΜΕΝΤΟΡΑΣ; 203-232 (EN)

Copyright (c) 2024 Mentor (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.