Η ενσυναίσθηση στη διδασκαλία της ιστορίας: μεθοδολογικές προσεγγίσεις

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής   

Αποθετήριο :
Μέντορας  | ΕΚΤ eJournals   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η ενσυναίσθηση στη διδασκαλία της ιστορίας: μεθοδολογικές προσεγγίσεις (EL)

Καρναβάς, Κωνσταντίνος

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2024-12-16


Στην παρούσα μελέτη επιλέχθηκε ως θέμα η βιβλιογραφική διερεύνηση της συμβολής της ενσυναισθητικής προσέγγισης στη διδασκαλία της ιστορίας στο Δημοτικό και στο Γυμνάσιο για την ανάπτυξη της ιστορικής σκέψης των μαθητών, μιας και η ιστορία ως μάθημα παρέχει ευρύ πεδίο εφαρμογής καινοτόμων διδακτικών μεθοδολογιών. Ως εκ τούτου, κρίθηκε σκόπιμο και εξαιρετικά ενδιαφέρον να μελετηθεί η αξιοποίηση της ιστορικής ενσυναίσθησης στην τάξη για την -μέσω αυτής- ανάπτυξη της ιστορικής σκέψης στους μαθητές, εντάσσοντάς την στο πλαίσιο των εργασιών που αφορούν την ανανέωση των πρακτικών στη διδακτική της ιστορίας, αλλά και για τον προβληματισμό και την πρόκληση του ενδιαφέροντος των εκπαιδευτικών που διδάσκουν -και αγαπούν- το μάθημα της ιστορίας, τόσο στο Δημοτικό όσο και στο Γυμνάσιο. (EL)


ενσυναίσθηση (EL)
Ιστορία (EL)
σκ΄έψη (EL)
εκπαίδευση (EL)

Ελληνική γλώσσα

Ιντσιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (EL)


2529-1211
Μέντορας; Τόμ. 22 Αρ. 1 (2024): ΜΕΝΤΟΡΑΣ; 118-147 (EL)
Mentor; Vol. 22 No. 1 (2024): ΜΕΝΤΟΡΑΣ; 118-147 (EN)

Copyright (c) 2024 Mentor (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.