Αντιδράσεις σχετικά με το μάθημα των θρησκευτικών στα πλαίσια της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης του 1964 μέσα από τις στήλες των αναγνωστών του πολιτικού τύπου

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Institute of Educational Policy   

Αποθετήριο :
Mentoras  | ΕΚΤ eJournals   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Αντιδράσεις σχετικά με το μάθημα των θρησκευτικών στα πλαίσια της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης του 1964 μέσα από τις στήλες των αναγνωστών του πολιτικού τύπου (EL)

ΦΥΛΛΛΑΣ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2024-12-16


Στο άρθρο μας περιγράφουμε τις αντιδράσεις που προκάλεσε η Εκπαιδευτική Μεταρρύθμιση του 1964 ειδικά για το μάθημα των θρησκευτικών μέσα από τις στήλες των αναγνωστών των πολιτικών εφημερίδων Η Εστία, Η Καθημερινή και Το Βήμα, κατά την περίοδο από τη καλοκαίρι του 1964, όταν έφτασε για συζήτηση στη Βουλή το σχετικό νομοσχέδιο, έως και την πτώση της κυβέρνησης Παπανδρέου ένα χρόνο μετά, τον Ιούλιο του 1965. Εξετάζουμε, ειδικότερα τα επιχειρήματα που διατυπώνουν οι αναγνώστες των εφημερίδων μέσα στο κοινωνικό και εκπαιδευτικό κλίμα της περιόδου. Οι προσεγγίσεις δείχνουν ότι στη δημόσια κριτική για το μάθημα των θρησκευτικών είναι άτονα τα θεολογικά ή παιδαγωγικά κριτήρια. Διατυπώνονται ατεκμηρίωτες γενικεύσεις ενώ κυριαρχούν εθνικές και κοινωνικές ανασφάλειες (EL)


Ελληνική γλώσσα

Ιντσιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (EL)


2529-1211
Μέντορας; Τόμ. 22 Αρ. 1 (2024): ΜΕΝΤΟΡΑΣ; 268-301 (EL)
Mentor; Vol. 22 No. 1 (2024): ΜΕΝΤΟΡΑΣ; 268-301 (EN)

Copyright (c) 2024 Mentor (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.