Support Services in Distance Education: The case of three open universities

 
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2016 (EN)

Οι Υποστηρικτικές Υπηρεσίες στην εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση: Το παράδειγμα τριών ανοικτών πανεπιστημίων (EL)
Support Services in Distance Education: The case of three open universities (EN)

Σπανακά, Αδαμαντία

Στο πλαίσιο μεταδιδακτορικής έρευνας που υλοποιήθηκε με υποτροφία του Ι.Κ.Υ. μελετήθηκε μεταξύ άλλων ο τρόπος λειτουργίας ορισμένων ανοικτών πανεπιστημίων, όπως του ανοικτού πανεπιστημίου της Νότιας Αφρικής UNISA, του Εθνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου της Ινδίας IGNOU, και του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (Ε.Α.Π.). Ένα από τα κύρια ζητήματα που ανέδειξε αυτή η έρευνα ήταν ο ρόλος των υπηρεσιών υποστήριξης των φοιτητών. Το θέμα αυτό πραγματεύεται η παρούσα εισήγηση, εστιάζοντας στις περιπτώσεις των συγκεκριμένων ανοικτών πανεπιστημίων. (EL)
In the context of a PostDoc research which sponsored by the State Scholarships Foundation (I.K.Y) examined among others the operation mode of open universities of the world, such as: the Open University of India IGNOU, the openuniversityofSouth Africa UNISA, and the Hellenic Open University. One of the main issues that highlight this research is the role of support services for learners in Distance Education. (EN)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

υποστηρικτικές υπηρεσίες (EL)
εξ αποστάσεως εκπαίδευση (EL)
ανοικτά πανεπιστήμια (EL)


Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση

Greek

2016-06-09


Hellenic Network of Open and Distance Education (EL)

2459-4210
Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση; Τόμ. 6, Αρ. 1Α (2011): Εναλλακτικές Μορφές Εκπαίδευσης (EL)
International Conference in Open and Distance Learning; Τόμ. 6, Αρ. 1Α (2011): Εναλλακτικές Μορφές Εκπαίδευσης (EN)

Copyright (c) 2016 Αδαμαντία Σπανακά (EL)



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)