Toggle navigation
Search
Browse
EKT item types
Institutions
Collections
Interoperability
Info
The project
Help
For institutions
Contribute
Publication Requirements
Expression of Interest Form
Contact
ΕΛ
•
ΕΝ
In all fields
Subject
Type
Location
Title
Time
Creator/contributor
×
+
Search
Clear
Help
Αυτονομία στη μάθηση στο πλαίσιο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
This item is provided by the institution :
Greek Network of Open and Distance Education (EDAE)
Repository :
Open Education: the journal for Open and Distance Education and Educational Technology
|
ΕΚΤ e
Journals
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item
*
share
Semantic enrichment by EKT
ΕΚΤ item type
Journal part
(EN)
Scientific article
(EN)
EKT year
2010
(EN)
EKT historical period
Title
Αυτονομία στη μάθηση στο πλαίσιο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (EL)
Creator
Γιαγλή, Στυλιανή
Γιαγλής, Γεώργιος
Κουτσούμπα, Μαρία Ι.
Description
Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση αποτελεί ένα εκπαιδευτικό περιβάλλον με ιδιαίτερη δομή και στόχους όπου ο εκπαιδευόμενος είναι ανεξάρτητος από τη συνεχή παρουσία του διδάσκοντα. Ωστόσο, το γεγονός αυτό δε συνεπάγεται αυτόματα την ύπαρξη αυτονομίας στη μάθηση. Η έννοια της αυτονομίας αφορά στο δικαίωμα που έχει το εκπαιδευόμενο άτομο να αναλαμβάνει την ευθύνη της μαθησιακής του πορείας και, πιο συγκεκριμένα, να ορίζει το σκοπό, το περιεχόμενο, τη μέθοδο και την αξιολόγηση της μαθησιακής του διαδικασίας. Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό τη μελέτη της αυτονομίας στη μάθηση στο πλαίσιο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Ειδικότερα, διερευνάται η έννοια της αυτονομίας σε σχέση με την εκπαίδευση από απόσταση, αναγνωρίζονται οι δυσκολίες που εμφανίζονται στην προσπάθεια εφαρμογής της αυτονομίας σε τριτοβάθμια ιδρύματα και παρουσιάζεται μια πρόταση για τον τρόπο επίτευξής της. Διαπιστώνεται ότι η κληρονομιά που έχει αφήσει το παραδοσιακό σύστημα εκπαίδευσης αποτελεί σημαντικό εμπόδιο στην προώθηση της αυτονομίας. Ωστόσο υπάρχει αισθητή αισιοδοξία για τη στροφή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης προς παιδαγωγικές προσεγγίσεις περισσότερο μαθητοκεντρικές και αυτόνομες, τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο. Τα παραπάνω επιτρέπουν την ανάδειξη μελλοντικών τάσεων, προβληματισμών, συμπερασμάτων αλλά και προτάσεων για την καλύτερη δυνατή λειτουργία του από απόσταση εκπαιδευτικού συστήματος με τη βοήθεια της αυτονομίας στη μάθηση. (EL)
Type
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Provider
Greek Network of Open and Distance Education (EDAE)
Repository / collection
Open Education: the journal for Open and Distance Education and Educational Technology
Subcollections
Section 1
Journal
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
Language
Greek
Date
2010-01-01
Identifier
https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/openjournal/article/view/9753
Publisher
Hellenic Network of Open and Distance Education (EL)
Source
1791-9312
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία; Τόμ. 6 Αρ. 1,2 (2010); 92-105 (EL)
Open Education: The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology; Vol. 6 No. 1,2 (2010); 92-105 (EN)
Rights
Copyright (c) 2020 Στυλιανή Γιαγλή, Γεώργιος Γιαγλής, Μαρία Ι. Κουτσούμπα (EN)
*
Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)
×
×
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το
OpenArchives
.gr
.
Πάρτε μέρος στη σύντομη έρευνα!