Η διαμόρφωση της αξίας της μάρκας μέσω του μάρκετινγκ - Μελέτη περίπτωσης Coca-Cola

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository Polynoe
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2022 (EN)

Η διαμόρφωση της αξίας της μάρκας μέσω του μάρκετινγκ - Μελέτη περίπτωσης Coca-Cola

Μπενάκης, Δημήτριος

Τομαράς, Πέτρος
Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών
Rizomyliotis, Ioannis
Giovanis, Apostolos
Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων

Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία

Κύκλος Ζωής Προϊόντος
Coca-Cola
Φήμη
Μάρκετινγκ
Συμπεριφορά καταναλωτή
Επωνυμία
Μάρκα προϊόντος


Greek

2021-07


Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

2022-02-11T07:51:13Z

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)