Ο ρόλος της ακολουθούμενης στρατηγικής μάρκετινγκ στη διαμόρφωση της αξίας της επωνυμίας και της απόδοσης εταιρειών φαρμάκων και καλλυντικών στην Ελλάδα

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository Polynoe
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2022 (EN)

Ο ρόλος της ακολουθούμενης στρατηγικής μάρκετινγκ στη διαμόρφωση της αξίας της επωνυμίας και της απόδοσης εταιρειών φαρμάκων και καλλυντικών στην Ελλάδα

Κουκουβιτάκη, Μαρία

Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών
Rizomyliotis, Ioannis
Giovanis, Apostolos
Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)
Καλλιβωκάς, Δημήτριος
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων

Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία

Καλλυντικά
Αξία επωνυμίας
Στρατηγικό μάρκετινγκ
Μάρκετινγκ
Φάρμακα
Επιχειρηματική απόδοση


Greek

2022-10-07


Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

2022-11-02T10:21:52Z

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)