Digital marketing: Η παράλληλη διείσδυση σε επιχειρήσεις και καταναλωτικό κοινό

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository Polynoe
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2022 (EN)

Digital marketing: Η παράλληλη διείσδυση σε επιχειρήσεις και καταναλωτικό κοινό

Κουράκης, Διονύσιος Μηνάς

PANOPOULOS, ANASTASIOS
Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών
Σαλμόν, Ιωάννης
Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)
Γκούμας, Σπυρίδων
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων

Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία

Ηλεκτρονικό εμπόριο
Στρατηγικό μάρκετινγκ
Ψηφιακό μάρκετινγκ
Digital marketing


Greek

2022-09


Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

2022-11-04T13:14:34Z

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)