Ο μετασχηματισμός του τραπεζικού marketing στην ψηφιακή εποχή. Απόψεις πελατών της Τράπεζας Πειραιώς για το ψηφιακό κατάστημα ebranch

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository Polynoe
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2022 (EN)

Ο μετασχηματισμός του τραπεζικού marketing στην ψηφιακή εποχή. Απόψεις πελατών της Τράπεζας Πειραιώς για το ψηφιακό κατάστημα ebranch

Θεοδώρου, Θεοδώρα

Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών
Rizomyliotis, Ioannis
Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)
Καλλιβωκάς, Δημήτριος
Κάβουρα, Ανδρονίκη
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων

Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία

Τράπεζα Πειραιώς
e-branch
Ψηφιακός μετασχηματισμός
Τραπεζικό μάρκετινγκ


Greek

2022-12-16


Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

2022-12-19T10:26:44Z

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)