Mobile marketing: Θεωρητική προσέγγιση και πρακτική εφαρμογή

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
University of Macedonia   

Αποθετήριο :
Psepheda - Digital Library and Institutional Repository   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Mobile marketing: Θεωρητική προσέγγιση και πρακτική εφαρμογή (EN)

Τζουβανίδης, Στέργιος (EL)

Βλαχοπούλου, Μάρω (EL)

Electronic Thesis or Dissertation (EN)
Text (EN)

2011-03-21T07:36:31Z
2011 (EL)


Τα τελευταία χρόνια τα κινητά τηλέφωνα έχουν μετατραπεί, από όχι και τόσο χρήσιμες συσκευές υψηλής τεχνολογίας, σε αντικείμενα της καθημερινότητας μας που χρησιμοποιούνται από δισεκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Η εξέλιξη της τεχνολογίας αποτελεί τον κυριότερο λόγο που συνέβαλε σε αυτή την σημαντική αλλαγή. Ενώ τα κινητά αποτελούσαν μία μικρογραφία των σταθερών μας τηλεφώνων, πλέον έχουν μετατραπεί σε συσκευές επικοινωνίας που επιτελούν περισσότερες από 20 διαφορετικές λειτουργίες. Λόγω αυτής της τεράστιας υιοθέτησης κινητών τηλεφώνων εμφανίστηκαν κάποιες νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες. Μία εξ αυτών ήταν η αξιοποίηση των δυνατοτήτων του ώστε να μπορέσει να χρησιμοποιηθεί στον τομέα του Marketing. Εισάγοντας τα κινητά τηλέφωνα σε αυτό τον ζωτικής σημασίας -από τη μεριά των επιχειρήσεων- τομέα, είναι εύκολη η στόχευση ενός αρκετά μεγάλου αριθμού ατόμων που μπορεί κάλλιστα να συγκριθεί με άλλα μέσα διαφήμισης όπως την τηλεόραση και το ραδιόφωνο. Όμως, το χαρακτηριστικό του που το κάνει να ξεχωρίζει είναι ότι δεν παύει να αποτελεί ένα καθαρά «προσωπικό» μέσο διαφήμισης. Σε αυτή τη διπλωματική εργασία, όσον αφορά το θεωρητικό επίπεδο, θα αναλύσουμε την έννοια του Mobile Marketing, καταγράφοντας τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της χρήσης κινητού μάρκετινγκ βάσει βιβλιογραφικής επισκόπησης και παρουσιάζοντας μερικές από τις πολυάριθμες εφαρμογές του, σε διάφορους επιχειρηματικούς κλάδους. Για το πρακτικό επίπεδο της εργασίας, πραγματοποιήθηκε μια πρωτογενής έρευνα και θα αναλυθούν τα δεδομένα που συγκεντρώθηκαν με τη χρήση ερωτηματολογίων ώστε να διερευνηθεί η αποτελεσματικότητα της ενδεχόμενης εφαρμογής υπηρεσιών μέσω τεχνικών Mobile Marketing από διάφορους καταναλωτές στην ελληνική αγορά. (EL)
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011. (EL)
Made available in DSpace on 2011-03-21T07:36:31Z (GMT). No. of bitstreams: 1 ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.pdf: 2173365 bytes, checksum: 3493a657b14a7576d64ceef2d2dd7a8c (MD5) Previous issue date: 2011 (EN)
Submitted by Stergios Tzouvanidis ([email protected]) on 2011-03-19T08:46:44Z No. of bitstreams: 1 ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.pdf: 2173365 bytes, checksum: 3493a657b14a7576d64ceef2d2dd7a8c (MD5) (EN)
Approved for entry into archive by Anthi Baliou([email protected]) on 2011-03-21T07:36:31Z (GMT) No. of bitstreams: 1 ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.pdf: 2173365 bytes, checksum: 3493a657b14a7576d64ceef2d2dd7a8c (MD5) (EN)


Mobile marketing (EN)
Mobile advertising (EN)

Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών (EL)

Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματα (EL)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.