Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη μέσω του προτύπου ISO 26000. Μελέτη περίπτωσης στην Αγροτική Τράπεζα της Ελλάδος Α.Ε. (ATEbank).

This item is provided by the institution :
University of Macedonia   

Repository :
Psepheda - Digital Library and Institutional Repository   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη μέσω του προτύπου ISO 26000. Μελέτη περίπτωσης στην Αγροτική Τράπεζα της Ελλάδος Α.Ε. (ATEbank). (EL)

Σίνη, Χαρίκλεια (EL)

Γκοτζαμάνη, Κατερίνα (EL)

Electronic Thesis or Dissertation (EN)
Text (EN)

2012-02-17T10:52:04Z
2012 (EL)


Η εργασία που ακολουθεί μελετά την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και την εφαρμογή της μέσω του προτύπου ISO 26000 ως ένα εργαλείο το οποίο θα συμβάλει τόσο στη βελτίωση του εταιρικού προφίλ όσο και στην ικανοποίηση των εμπλεκόμενων μερών της ίδιας της επιχείρησης. Η υιοθέτηση ενός τέτοιου προτύπου σε συνδυασμό με την πιστοποίηση ενός προτύπου διαχείρισης ποιότητας είναι δυνατό να οδηγήσει έναν οργανισμό σε Διοίκηση Ολικής Ποιότητας. Παραθέτονται ορισμοί των εννοιών Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, εμπλεκόμενα μέρη, ποιότητα, Διοίκηση Ολικής Ποιότητας καθώς και οι αρχές της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, η δομή του προτύπου ISO 26000 και η σχέση του με τα πρότυπα ποιότητας τα οποία πιστοποιούνται σε αντίθεση με το πρότυπο Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης το οποίο έχει εθελοντική μορφή και δίνει μια καθοδήγηση στον κάθε οργανισμό. Αναφέρονται οι πρωτοβουλίες πάνω στον προαναφερόμενο τομέα σε διεθνές και τοπικό επίπεδο, καθώς και η σημασία εφαρμογής, τα πλεονεκτήματα και η κριτική η οποία ασκείται ως αντίλογος. Στη συνέχεια, εξετάζεται ως μελέτη περίπτωσης η τραπεζική εταιρεία Αγροτική Τράπεζα της Ελλάδος Α.Ε. Παρουσιάζεται συνοπτικά η γενική εικόνα της επιχείρησης, το πρότυπο διαχείρισης ποιότητας το οποίο ακολουθεί καθώς και οι πρώτες δράσεις σχετικά με την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη την οποία ακολουθεί. Διαπιστώνεται το αρχικό στάδιο στο οποίο βρίσκεται η τράπεζα στον παραπάνω τομέα και δεδομένου ότι πρόκειται για μια κρατική τράπεζα η οποία έδινε ανέκαθεν έμφαση στον κοινωνικό της χαρακτήρα, προτείνεται η υιοθέτηση του προτύπου ISO 26000 προκειμένου να επιτευχθεί Διοίκηση Ολικής Ποιότητας μέσα από το συνδυασμό της εφαρμογής του ήδη πιστοποιημένου προτύπου ISO 9001 και του νέου προτύπου ISO 26000. (EL)
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012. (EL)
Made available in DSpace on 2012-02-17T10:52:04Z (GMT). No. of bitstreams: 1 SiniCharikleiaMsc2012.pdf: 1362050 bytes, checksum: 0b6dfdd606f04b438aea751dc730b18e (MD5) Previous issue date: 2012 (EN)
Approved for entry into archive by Παναγιώτα Πατραγκού([email protected]) on 2012-02-17T10:52:04Z (GMT) No. of bitstreams: 1 SiniCharikleiaMsc2012.pdf: 1362050 bytes, checksum: 0b6dfdd606f04b438aea751dc730b18e (MD5) (EN)
Submitted by Sini Charikleia ([email protected]) on 2012-02-16T17:00:37Z No. of bitstreams: 1 SiniCharikleiaMsc2012.pdf: 1362050 bytes, checksum: 0b6dfdd606f04b438aea751dc730b18e (MD5) (EN)


Αγροτική Τράπεζα της Ελλάδος (EL)
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (EL)
Εμπλεκόμενα μέρη (EL)
Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (EL)
ISO 26000 (EN)
Απολογισμός ΕΚΕ (EN)

Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών (EL)

Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (EL)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)