Αξιολόγηση ανώτατης εκπαίδευσης και χρηματοδότηση μορφών εφαρμογής της στην Ελλάδα.

This item is provided by the institution :
University of Macedonia   

Repository :
Psepheda - Digital Library and Institutional Repository   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Αξιολόγηση ανώτατης εκπαίδευσης και χρηματοδότηση μορφών εφαρμογής της στην Ελλάδα. (EL)

Αποστολίδου, Ελισάβετ (EL)

Κουσκουβέλης, Ηλίας (EL)

Electronic Thesis or Dissertation (EN)
Text (EN)

2012-06-19T10:12:28Z
2012 (EL)


Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012. (EL)
Βασικός στόχος της αξιολόγησης είναι η διερεύνηση της παραγωγικότητας της έρευνας και της διδακτικής δραστηριότητας, όπως και της εύρυθμης διοικητικής λειτουργίας των ιδρυμάτων. Μέσα από την αξιολόγηση τα πανεπιστήμια αναπτύσσουν ακόμη περισσότερο την ήδη υπάρχουσα ερευνητική τους υποδομή, υποστηρίζουν την πολύ-τομεακή έρευνα και τις δραστηριότητες ανάπτυξης που προάγουν επιστημονικές ανακαλύψεις και διεθνείς ερευνητικές συνεργασίες. Ο νέος σχετικός νόμος, δηλ.N. 3374/2005, προσπαθεί να διασφαλίσει την ποιότητα στην Ανώτατη Εκπαίδευση, όπως άλλωστε ήδη συμβαίνει στις υπόλοιπες 47 χώρες της Ευρώπης, αναθέτοντας τις σχετικές διαδικασίες στα ίδια τα Ιδρύματα, σεβόμενος την αυτονομία τους. Σύμφωνα με αυτόν, το πρώτο στάδιο της διαδικασίας είναι η αυτο-αξιολόγηση των Ανώτατων Ιδρυμάτων και το δεύτερο στάδιο η αξιολόγησή τους από εξωτερικές επιτροπές ειδικών. Μέσα από τα επιχειρησιακά προγράμματα του Γ΄ Κοινοτικού πλαισίου στήριξης (2000-2006) και του Εθνικού Στρατηγικού Πλαισίου Αναφοράς (2007 -2013) χρηματοδοτήθηκαν η Αρχή Διασφάλισης Ποιότητας (Α.ΔΙ.Π.) και η Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας (ΜΟ.ΔΙ.Π.) που είναι τα όργανα της διασφάλισης της ποιότητας στην Ελλάδα, με απώτερο στόχο της δράση του προγράμματος είναι η ανάπτυξη και λειτουργία ενός εθνικού συστήματος αξιολόγησης της ποιότητας της ανώτατης εκπαίδευσης και στηρίζεται σε συνολική και συστηματική μελέτη των παραγόντων εκείνων που επηρεάζουν άμεσα την ανώτατη εκπαίδευση με στόχο την βελτίωση της. Η αξιολόγηση δεν πρέπει να αποτελεί μια διαδικασία που απλώς πρέπει να εκτελεστούν κάποια προδιαγεγραμμένα βήματα σε συγκεκριμένο χρόνο ή μια διαδικασία που έχει επιβληθεί από την ηγεσία. Αντίθετα, θα πρέπει να είναι τρόπος ζωής και κουλτούρα του Ιδρύματος που να λαμβάνει χώρα σε όλα τα επίπεδα και σε όλες της δραστηριότητες του. (EL)
Made available in DSpace on 2012-06-19T10:12:28Z (GMT). No. of bitstreams: 1 ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ - ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΟΥ ΕΛΙΣΑΒΕΤ!.pdf: 1825699 bytes, checksum: 3bcb8ba965cfb0f2a5fb8738ad2fe921 (MD5) Previous issue date: 2012 (EN)
Approved for entry into archive by Παναγιώτα Πατραγκού([email protected]) on 2012-06-19T10:12:28Z (GMT) No. of bitstreams: 1 ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ - ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΟΥ ΕΛΙΣΑΒΕΤ!.pdf: 1825699 bytes, checksum: 3bcb8ba965cfb0f2a5fb8738ad2fe921 (MD5) (EN)
Submitted by Apostolidou Elisavet ([email protected]) on 2012-06-19T09:57:41Z No. of bitstreams: 1 ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ - ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΟΥ ΕΛΙΣΑΒΕΤ!.pdf: 1825699 bytes, checksum: 3bcb8ba965cfb0f2a5fb8738ad2fe921 (MD5) (EN)


Αξιολόγηση (EL)
Ανώτατη εκπαίδευση (EL)

Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών (EL)

Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Διεθνών Ευρωπαϊκών Οικονομικών & Πολιτικών Σπουδών (EL)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)