Η αξιοποίηση των social media από μη κυβερνητικές, μη κερδοσκοπικές και εθελοντικές οργανώσεις.

This item is provided by the institution :
University of Macedonia   

Repository :
Psepheda - Digital Library and Institutional Repository   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η αξιοποίηση των social media από μη κυβερνητικές, μη κερδοσκοπικές και εθελοντικές οργανώσεις. (EL)

Πολυχρονίδου, Δέσποινα (EL)

Σιγάλα, Μαριάννα (EL)

Electronic Thesis or Dissertation (EN)
Text (EN)

2012-06-27T11:20:33Z
2012 (EL)


Οι Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις (ΜΚΟ) είναι εθελοντικοί οργανισμοί πολιτών που οργανώνονται σε τοπικό, εθνικό ή διεθνές επίπεδο. Ασχολούνται με θέματα όπως υγεία, παιδεία, πολιτισμός, περιβάλλον, ισότητα ευκαιριών, ανθρώπινα δικαιώματα, απασχόληση και άλλα, στηρίζονται στην ιδιωτική πρωτοβουλία και είναι ανεξάρτητες από τα κράτη. Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται η τάση εκτεταμένης χρήσης των κοινωνικών δικτύων (social media) τόσο από άτομα όσο και από εταιρίες και οργανισμούς. Η αλματώδης εξέλιξη της Τεχνολογίας και της Πληροφορικής οδήγησε σε αυτόν τον νέο θεσμό, την κοινωνική δικτύωση, όπου η κοινωνικότητα και η επικοινωνία δεν γνωρίζουν σύνορα και εμπόδια. Σε αυτή την εργασία θα προσπαθήσουμε να προσεγγίσουμε το φαινόμενο αυτό, να αναφερθούμε στα πιο βασικά social media, αλλά και να περιγράψουμε πώς τα κοινωνικά δίκτυα μπορούν να χρησιμοποιηθούν και ως εργαλεία από Μη κυβερνητικές Οργανώσεις έτσι ώστε να οργανώσουν τις δραστηριότητες τους αλλά και να εμπλουτιστεί και να ενισχυθεί η συμμετοχή των νέων στο κοινωνικό γίγνεσθαι. Τελικός σκοπός είναι να διαπιστώσουμε με ποιους τρόπους τα κοινωνικά δίκτυα και τα social media μπορούν να λειτουργήσουν αποτελεσματικά όχι μόνο ως μέσα κοινωνικοποίησης αλλά και ως χρήσιμα εργαλεία για τις ΜΚΟ που θέλουν να προωθήσουν το όραμά τους, να αναζητήσουν κι άλλους συνοδοιπόρους στην πορεία τους, και να βοηθηθούν για τις δράσεις τους. Με λίγα λόγια, θα εξετάσουμε πώς τα social media μπορούν να βοηθήσουν τις ΜΚΟ σε όλες τις βασικές τους ανάγκες και δράσεις. Για την περαιτέρω διερεύνηση του ζητήματος αυτού, κρίθηκε σκόπιμο να διεξαχθεί έρευνα σε ΜΚΟ της Θεσσαλονίκης, ώστε να διαπιστωθεί πρακτικά αν και κατά πόσο χρησιμοποιούνται τα social media στην προώθηση των στόχων των ΜΚΟ της Β. Ελλάδας. (EL)
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012. (EL)
Approved for entry into archive by Παναγιώτα Πατραγκού([email protected]) on 2012-06-27T11:20:33Z (GMT) No. of bitstreams: 1 POLUXRONIDOUDESPOINA_MSC2012 - Αντίγραφο.pdf: 2086851 bytes, checksum: 11841ac163d58003a23203bcb7e0a740 (MD5) (EN)
Submitted by Polychronidou Despoina ([email protected]) on 2012-06-25T07:56:04Z No. of bitstreams: 1 POLUXRONIDOUDESPOINA_MSC2012 - Αντίγραφο.pdf: 2086851 bytes, checksum: 11841ac163d58003a23203bcb7e0a740 (MD5) (EN)
Made available in DSpace on 2012-06-27T11:20:33Z (GMT). No. of bitstreams: 1 POLUXRONIDOUDESPOINA_MSC2012 - Αντίγραφο.pdf: 2086851 bytes, checksum: 11841ac163d58003a23203bcb7e0a740 (MD5) Previous issue date: 2012 (EN)


Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις (EL)
ΜΚΟ (EL)
Social media (EN)

Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών (EL)

Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στις Ευρωπαϊκές Πολιτικές Νεολαίας (EL)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)