Η πολιτική τουριστικού μάρκετινγκ της Ελλάδος στο εξωτερικό για την προσέλκυση αλλοδαπών τουριστών: μοντέλο διερεύνησης ο προορισμός της Β. Ελλάδος.

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η πολιτική τουριστικού μάρκετινγκ της Ελλάδος στο εξωτερικό για την προσέλκυση αλλοδαπών τουριστών: μοντέλο διερεύνησης ο προορισμός της Β. Ελλάδος. (EL)
Strategic touristical marketing of Greece abroad for Northern Greece. (EN)

Βασιλειάδης, Χρήστος (EL)

Πιπερόπουλος, Γεώργιος
Παπαγεωργίου, Πέτρος
Σιώμκος, Γεώργιος
Τσιότρας, Γεώργιος
Μάλιαρης, Γεώργιος
Ζώτος, Γεώργιος
Λάζος, Βάϊος (EL)

Electronic Thesis or Dissertation (EN)
Text (EN)

2014-05-29T12:52:08Z
1996 (EL)


002/1996 (EL)
Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 390-416). (EL)
Η βιβλιοθήκη διαθέτει αντίτυπο της διατριβής σε έντυπη μορφή. (EL)
Διατριβή (Διδακτορική)--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 1996. (EL)
Στόχος της έρευνας είναι η ανάπτυξη ενός στρατηγικού σχεδίου τουριστικού μάρκετινγκ για τον επιλεγμένο προορισμό της Β. Ελλάδας. Μεθοδολογία: τα σημεία που διερευνήθηκαν με στόχο τη σύνταξη ενός τελικού σχεδίου μάρκετινγκ για τη γεωγραφική περιφέρεια Β. Ελλάδος ήταν , ο εντοπισμός των κύριων παραγόντων που επηρεάζουν την ανάπτυξη μιας στρατηγικής τουριστικού μάρκετινγκ για προορισμούς, η αξιολόγηση της υπάρχουσας υποδομής (δηλαδή του ολικού τουριστικού προϊόντος), ο εντοπισμός των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων στη Β. Ελλάδα μετά την ανάλυση παρόμοιων ανταγωνιστικών προορισμών, και τέλος η περιγραφή του προφίλ του κύριου μέσου αλλοδαπού τουρίστα στη Β. Ελλάδα, καθώς και του προφίλ των τμημάτων αγοράς των κύριων αλλοδαπών επισκεπτών (Γερμανών και Άγγλων) και κυρίως των ομάδων (τμημάτων αγοράς) που δείχνουν μια έντονη επιθυμία για τουρισμό όλων των εποχών του έτους. Αποτελέσματα-συμπεράσματα: η τουριστική ανάπτυξη των προορισμών ενδυναμώνεται με την υποστήριξη δραστηριοτήτων που έχουν ως στόχο την εφαρμογή διοικητικών στρατηγικών μάρκετινγκ από τις διευθύνσεις του ΕΟΤ, τις περιφέρειες και τους ΟΤΑ. (EL)
Submitted by Κυριακή Μπαλτά ([email protected]) on 2014-05-29T12:52:08Z No. of bitstreams: 1 VasileiadisChristos_Phd1996.pdf: 22462215 bytes, checksum: 16b0b7991aaa465c0dfcf36c45484f69 (MD5) (EN)
Made available in DSpace on 2014-05-29T12:52:08Z (GMT). No. of bitstreams: 1 VasileiadisChristos_Phd1996.pdf: 22462215 bytes, checksum: 16b0b7991aaa465c0dfcf36c45484f69 (MD5) Previous issue date: 1996 (EN)
Object of the study: the object of this study is the development of a strategic plan for tourism marketing for selected destination of N. Greece. Methodology: the subjects investigated had an aim of N. Greece, the detection of destination specific strategic tourism marketing plan, the evaluation of present infrastructure, the detection of competitive advantages in N. Greece following an analysis of comperative competititve destinations and, finally a description of the profile of the average tourist visiting N. Greece, aw well aw the profile of market segments of main visitors (German and British) and those groups that show a need for year round tourism. Results: tourism development of destinations is strengthened with the support of activities aiming at the application of marketing strategies of the Central Tourism Organisation, Regional Districts and local authorities. (EN)


Τουριστικό μάρκετινγκ μάνατζμεντ προορισμών (EL)
Πολιτιστικοί φυσικοί πόροι (EL)
Βόρεια Ελλάδα (EL)
Στρατηγική, σχέδιο μάρκετινγκ 2000-2010 (EL)
Τμηματοποίηση, Άγγλοι και Γερμανοί τουρίστες (EL)
Αναλύσεις πελατών, ανταγωνιστών (EL)
Τουριστικοί προορισμοί, τουριστική έρευνα (EL)
Ανάλυση διαστρωμάτωσης (EL)
SWOT analysis (EN)
Logit analysis (EN)

Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών (EL)

Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΟΔΕ) (EN)

Το ψηφιακό τεκμήριο της διατριβής αποτελεί παραχώρηση του Εθνικού Αρχείου Διδακτορικών Διατριβών που τηρεί το Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης σύμφωνα με το αρ. 22 του Ν. 2121/1993 (EL)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.