Εφαρμογή του project management (διαχείριση έργων) στην εκπαιδευτική διαδικασία. Σχεδιασμός – μέσω δομής ανάλυσης εργασιών (WBS) – μαθήματος με χρήση καινοτόμων πρακτικών και σύγκρισή του με παραδοσιακές μεθόδους διδασκαλίας

This item is provided by the institution :
University of Macedonia   

Repository :
Psepheda - Digital Library and Institutional Repository   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Εφαρμογή του project management (διαχείριση έργων) στην εκπαιδευτική διαδικασία. Σχεδιασμός – μέσω δομής ανάλυσης εργασιών (WBS) – μαθήματος με χρήση καινοτόμων πρακτικών και σύγκρισή του με παραδοσιακές μεθόδους διδασκαλίας (EL)

Ταρατόρας, Νικόλαος (EL)

Σκιαδάς, Δημήτριος (EL)

Electronic Thesis or Dissertation (EN)
Text (EN)

2021-04-21T14:53:29Z
2021 (EL)


Η ανάπτυξη του Project Management στην εκπαίδευση έχει προκύψει ως απόρροια των νέων εκπαιδευτικών απαιτήσεων που είναι αποτέλεσμα της ραγδαίας τεχνολογικής προόδου. Οι μέθοδοι του μπορούν να βοηθήσουν τους μαθητές και μαθήτριες να αναπτύξουν πέρα από τα κλασικά μαθησιακά πεδία και μια σειρά από δεξιότητες, χρήσιμες σε όλες τις πτυχές της ζωής τους, από πολύ μικρή ηλικία. Το Project Based Learning αποτελεί μια δυναμική μέθοδο εκμάθησης που οργανώνεται μέσα από project. Σημαντική στην υιοθέτηση αυτών των πρακτικών είναι και η συμβολή της εκπαιδευτικής ρομποτικής και του εκπαιδευτικού προγραμματισμού για την υλοποίηση τέτοιων έργων. Για την υλοποίηση των projects μία μέθοδος που προτείνεται είναι η Δομή Ανάλυσης Εργασιών (Work Breakdown Structure – WBS). Στόχος της παρούσας εργασίας ήταν η παρουσίαση ενός μαθήματος με θέμα την ανακύκλωση με τη μέθοδο WBS, με την ενσωμάτωση των πρακτικών της εκπαιδευτικής ρομποτικής σε αντιπαραβολή με ένα παραδοσιακό μάθημα με το ίδιο θέμα. Μέσα από το σχεδιασμό του μαθήματος και της σύγκρισής του με την παραδοσιακή μέθοδο διδασκαλίας προέκυψαν αντίστοιχα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα των δύο μεθόδων. (EL)
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021. (EL)
Made available in DSpace on 2021-04-21T14:53:29Z (GMT). No. of bitstreams: 2 license_rdf: 908 bytes, checksum: 0175ea4a2d4caec4bbcc37e300941108 (MD5) TaratorasNikolaosMsc2021.pdf: 735354 bytes, checksum: a8b74718896f6129e61fde7e890a7dbe (MD5) Previous issue date: 2021 (EN)
Approved for entry into archive by Κυριακή Μπαλτά ([email protected]) on 2021-04-21T14:53:29Z (GMT) No. of bitstreams: 2 license_rdf: 908 bytes, checksum: 0175ea4a2d4caec4bbcc37e300941108 (MD5) TaratorasNikolaosMsc2021.pdf: 735354 bytes, checksum: a8b74718896f6129e61fde7e890a7dbe (MD5) (EN)
Submitted by ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΤΑΡΑΤΟΡΑΣ ([email protected]) on 2021-04-21T08:57:02Z No. of bitstreams: 2 license_rdf: 908 bytes, checksum: 0175ea4a2d4caec4bbcc37e300941108 (MD5) TaratorasNikolaosMsc2021.pdf: 735354 bytes, checksum: a8b74718896f6129e61fde7e890a7dbe (MD5) (EN)


Εκπαίδευση (EL)
Ρομποτική (EL)
Πρότζεκτ (EL)
Project management (EN)
WBS (EN)

Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (EL)

Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στις Ευρωπαϊκές Πολιτικές Νεολαίας, Εκπαίδευσης & Πολιτισμού (EL)

Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές (EL)
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)